Oh voel je vooral niet bezwaard! Alleen maar goed om aan te geven wat je gevoel is, er zijn immers meer mensen op het forum die wellicht hetzelfde voelen.
De ruimte tussen kast en band kan ik heel simpel verklaren. De huidige band is een heel subtiele en dunne alligator band. Die is beduidend dunner dan de band die op de HFLE komt. Die sluit daardoor sowieso anders aan op de kast dan mijn prototype.
Verhouding bezel en wijzerplaat snap ik. Ik ga het maar even persoonlijk maken maar ik had mijn horloge even bij de fotograaf liggen om alle nieuwe Ambassadors op de gevoelige plaat te laten leggen. In de tussentijd keek ik uiteraard vaak naar de foto’s en de plaatjes in dit topic en kreeg ik wel het gevoel van “hmmm, ja die bezel op mijn proto is wel echt lomper dan die op de renders”… Het horloge kwam terug en binnen 1 seconde was ik weer helemaal tevreden met de verhoudingen. Het feit dat het horloge een concaaf bezel heeft vertekent zo ontzettend op de foto’s (en ik laat foto’s zien op een heel smalle pols). Daarbij heeft dit specifieke horloge al 100en horlogeliefhebbers gezien en keer op keer hoorde ik dat het horloge echt klopt.
Kortom, foto’s zijn gewoon lastig bij het horloge. De AI renders zijn een betere weergave van een horloge dan ik ooit op voorhand heb kunnen laten zien voordat het in productie ging.
Stuur me anders even een PB en dan stuur ik je met alle plezier even een video en aanvullende foto’s vanuit elke hoek . Niet dat ik dat hier niet wil delen, maar ik kan je direct even een real time video sturen dan!
Even een heel andere vraag wat ik mij spontaan afvraag… Ik zie veel nieuwe leden op HF komen de laatste tijd. Ik weet nog van mijn 21 editie dat ik later veel leden sprak die toen nog geen idee hadden van wat de HFLE überhaupt was en dat men graag mee had willen doen. Is er eigenlijk een grens voor hoe lang iemand lid moet zijn om mee te mogen doen?
Toen ik in 2022 lid werd, was ik ook niet overal mee bekend. Het forum is ook zo immens groot en dan is het woordje HFLE niet het eerste waar je op zoekt of bekend mee raakt.
Haha dat kan ik me heel goed voorstellen inderdaad. Wat je zegt, er is ook zoveel informatie te vinden! Aangezien je nu bekend bent met het principe, doe je gezellig mee dit keer?
Daar moet ik dan maar eens even naar koekeloeren! Ik vind een dames collectie lastig in te schatten als man. Snap sowieso niks van vrouwen hoor ik hier vaak genoeg thuis .
Die moet je even uitleggen haha! Ik reken nu natuurlijk wel op je, dat snap je!
Haha dat klinkt als een heel reëel argument! Die poll geeft een positief beeld maar ik vind dat we sowieso met zekerheid over de HFLE van 21 heen moeten en daarnaast zou een nieuw recordaantal deelnemers toch ook gewoon leuk zijn .
Haha die is al wel een paar keer voorbij gekomen hoor, maar het antwoord is ja, met 1mm. Voor de duidelijkheid nog even twee van de laatste foto’s van de huidige Ambassador die ik op mn telefoon heb staan. Let er wel op… Mijn polsen zijn smal dus het lijkt allemaal veel groter dan het is .
Die van de Brunmontagne wel haha. De andere topics hadden al een paar dagen geen activiteit. Om het een beetje sportief te houden heb ik ze allemaal effe een boost gegeven