Kijk dat hoor ik graag! In het echt zien kan natuurlijk altijd een keer! ![]()
De overstekende rand onder en boven vind ik een gevalletje mwah eerlijk gezegd,verder best mooi horloge.
Was me in eerste instantie niet opgevallen
Haha dat mag uiteraard! Het geeft het horloge wel een stuk meer karakter en ik moet zeggen dat ik 9 van de 10 keer in het eggie hoor dat dag juist gewaardeerd werd. Gevalletje veel mensen veel wensen denk ik dan maar
.
Belangrijk verschil is hier dat het stijlelement bij de Breguet volledig gevormd wordt door de mid case ipv de combinatie bezel, mid case en deksel.
Op jouw website zag ik deze uitvoering van de Ambassador:
Wat vind die uitvoering ook prachtig, jammer dat ik maar een arme muzikant ben😂.
Ook chique hoor! ![]()
Precies de reden dat ik het graag anders doe want ik kan straks gaan spelen met dieptes aan de zijkant van de kast, of juist er voor kiezen het door te trekken met de omtrek van de kast
. Daarvoor kan ik dan gewoon dezelfde kast gebruiken, iets wat uiteraard voordelig is in veel opzichten.
Vind het overigens wel mooi gedaan!
Jaa ik heb de afgelopen week hard gewerkt om alle voorlopig nieuwe edities van de Ambassador en Connector toe te voegen. Dus waar het eerst steeds maar 1 variant was is er nu (of eigenlijk straks, het zijn preorders) meer te kiezen
.
Bedankt! Ik vind die ook erg gaaf geworden. Draag nu voorlopig de paarse variant met name en die heeft me ook positief verrast
. Haha soms is het ook leuker om niet alles gelijk te kunnen kopen he, is er altijd iets te wensen over
.
Die is ook wel erg sjiek ja🤩
Ik zat hier nog eens over na te denken… Maar kan het zijn dat, omdat je zelf TL1 bent en niet mag klikken op die betreffende poll, iemand anders gevraagd hebt om wel anoniem te klikken… Maar je hebt dus feitelijk helemaal niet gestemd omdat je geen cent hebt overgemaakt…?
Laten we zorgen dat dit einde goed verloopt. Er staat duidelijk bij dat je alleen moet “stemmen/klikken” als je gestemd hebt… Ik ben namelijk achter de schermen allemachtig druk om van alles te regelen om, aan de hand van die betreffende poll, straks mijn belofte na te kunnen komen. Kortom, of ik moet inschrijven verkeerd opvatten, hoe zit dit precies?
Laten we mij, @MGS en alle moderators een plezier en wees gewoon eerlijk en zorg er voor dat dit laatste deel van deze HFLE goed verloopt.
Zijn er meer mensen die wel hebben geklikt maar, om welke reden dan ook, nog niet echt hebben gestemd? Misschien moeten we het hier maar uit het anonieme trekken… Als je hebt gestemd op Brunmontagne én het bedrag hebt overgeboekt… Meld je hier dan even! Dan kunnen we een reëel beeld krijgen van de huidige tussenstand. Ook als je dat eerder al hebt gemeld, dan staan ze nu mooi dicht bij elkaar. Heb je hulp nodig of is het onduidelijk, let me know! ![]()
Ik ben ook maar tl-1 en heb de poll als eerste ingevuld ![]()
. Heb eerst netjes de centjes overgemaakt
Haha topper! Ik weet niet of het als TL1 kan maar dan is dat nu ook weer opgehelderd. Thanks! ![]()
Begreep van een nieuw lid dat hij niet mocht klikken op die poll namelijk. Maar misschien heeft dat een andere reden dan
.
![]()
Gestemd op Brunmontagne, voorkeursnummer 16😊 en het geld overgemaakt.
nummertje 27, anders 17, anders 69
Techie heeft betaald, gestemd en als nummer 26 opgegeven.

Gestemd , geld overgemaakt
nr 50
(Maar als ik de uitleg boven de pol lees dan wordt dat toch ook gemonitord en vergeleken met hun administratie, zou dan ook nooit een verschil in kunnen zitten toch? Behalve dan dat er wellicht mensen geld hebben overgemaakt en niet gestemd hebben in de pol, waardoor het er wellicht meer worden of de verdeling net iets anders is)
Ik heb ook gestemd met geld en al.
Dat laatste zou nog best mooi zijn haha. Ik denk dat er wel gemonitord wordt maar ik weet niet of de stemming (poll) aangepast kan worden. Ik heb wel begrepen dat er al meer stemmen staan dan er transacties zijn geweest.
Hier ook gestemd, betaald, pol ingevuld en voorkeursnummer doorgegeven.

