Ook gestemd, geld overgemaakt, forumnaam en voorkeursnummer doorgegeven. ![]()
Bedankt! ![]()
Gestemd, geld overgemaakt, poll ingevuld en voorkeuren opgegeven 63 anders 20 of anders 21.
Heb ook gestemd en geld overgemaakt. Heb 81 opgegeven als voorkeursnummer, anders dan graag 24 of 31.
Laten we eerst daar voor gaan!
En daarna hier voor gaan! ![]()
Thanks allen!
Betaald en gestemd. Nummer 77 svp.
met voorkeur voor nr 24
Gestemd en betaald hoor! Nr. 23
Gestemd, geld overgemaakt en geen voorkeur voor nummer
Thanks toppers! ![]()
Ik houd zelf een schaduwlijstje bij met alle namen waarvan ik weet dat er definitief is gestemd. Dus dit is een mooie aanvulling! ![]()
Money is al lang overgemaakt door forumgenoot ![]()
Je hebt al 9+ replies bij je reactie op mij, marketingtechnisch doe je het lekker.
…
Begin november presenteren wij de eerste grab & go hfle quartz icebreaker Sinn voor volgend jaar ![]()
Ah dus die forumgenoot doet mee met deze HFLE of doe jij zelf mee? Of jullie beide? Dan zien we je/jullie eind dit jaar wellicht ook bij de uitreiking!
Nou reacties zijn altijd welkom. Maar ik probeer nu vooral ook even de lijst met mensen die ik al heb naast de daadwerkelijke stemmen te leggen. En ik heb het idee dat er veel meer is “geklikt” dan dat er ook daadwerkelijk is overgeboekt
.
Leuk! Kun je ons er dan alles over vertellen
.
Al een tijdje geleden gestemd, geld overgemaakt en nummer doorgegeven. ![]()
Leuk! Bedankt voor je support! ![]()
Ik heb nog 3 weken, niet?
We gaan het meemaken haha. Ik kan er nog weinig zinnigs op zeggen, al ziet het er hoopgevend uit
.
Haha in principe wel! Wat gaat er in die 3 weken veranderen? ![]()
Zijn er nog mensen zondag komen koekeloeren op de tropische Rikketik?
Al jaren ben ik dit een keer van plan (liefst niet tropisch), maar ik heb zondagmiddag helaas een tropisch coastconcert😂.
Gestemd en betaald en ja ik kom zondag even kijken!
