HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Ook gestemd, geld overgemaakt, forumnaam en voorkeursnummer doorgegeven. :ok_hand:t2:

1 like

Bedankt! :slight_smile:

1 like

Gestemd, geld overgemaakt, poll ingevuld en voorkeuren opgegeven 63 anders 20 of anders 21.

1 like

Heb ook gestemd en geld overgemaakt. Heb 81 opgegeven als voorkeursnummer, anders dan graag 24 of 31.

1 like

Laten we eerst daar voor gaan!

En daarna hier voor gaan! :wink:

Thanks allen!

2 likes

Betaald en gestemd. Nummer 77 svp.

1 like

:white_check_mark: met voorkeur voor nr 24

1 like

Gestemd en betaald hoor! Nr. 23

1 like

Gestemd, geld overgemaakt en geen voorkeur voor nummer

1 like

Thanks toppers! :smiley:

Ik houd zelf een schaduwlijstje bij met alle namen waarvan ik weet dat er definitief is gestemd. Dus dit is een mooie aanvulling! :slight_smile:

3 likes

Money is al lang overgemaakt door forumgenoot :innocent:

Je hebt al 9+ replies bij je reactie op mij, marketingtechnisch doe je het lekker.

Begin november presenteren wij de eerste grab & go hfle quartz icebreaker Sinn voor volgend jaar :wink:

1 like

Ah dus die forumgenoot doet mee met deze HFLE of doe jij zelf mee? Of jullie beide? Dan zien we je/jullie eind dit jaar wellicht ook bij de uitreiking!

Nou reacties zijn altijd welkom. Maar ik probeer nu vooral ook even de lijst met mensen die ik al heb naast de daadwerkelijke stemmen te leggen. En ik heb het idee dat er veel meer is “geklikt” dan dat er ook daadwerkelijk is overgeboekt :wink: .

Leuk! Kun je ons er dan alles over vertellen :wink: .

1 like

Al een tijdje geleden gestemd, geld overgemaakt en nummer doorgegeven. :slightly_smiling_face:

1 like

Leuk! Bedankt voor je support! :smiley:

Het behoorlijk stil aan de andere kant.

Prognose 21/06/2026

2 likes

Ik heb nog 3 weken, niet?

1 like

We gaan het meemaken haha. Ik kan er nog weinig zinnigs op zeggen, al ziet het er hoopgevend uit :wink: .

Haha in principe wel! Wat gaat er in die 3 weken veranderen? :wink:

Zijn er nog mensen zondag komen koekeloeren op de tropische Rikketik?

2 likes

Al jaren ben ik dit een keer van plan (liefst niet tropisch), maar ik heb zondagmiddag helaas een tropisch coastconcert😂.

5 likes

Gestemd en betaald en ja ik kom zondag even kijken!

1 like