Ben aan t wachten want wil nummer 71 ![]()
Het filmpje speelt niet af Chevron, maar ik kan de Koekoek swals wel even doen😀.
Zweedse componist Emanuel Jonasson, Zweden deed het minder tegen oranje dankje de koekoek ![]()
Haha dat is een meer dan prima alternatief lijkt mij!
Ik ben wel benieuwd hoe het zondag gaat zijn. Moet wel zeggen dat ik veel jonger volk zie de laatste edities en dat doet de beurs wel goed.
Ah bedankt en gezellig! Meld je je wel even zodra je komt kijken? ![]()
Altijd leuk om even kennis te maken!
Haha dan moeten we juist zorgen dat de schwung er nu een beetje in blijft en dat we naar die 71 stuks gaan!
75 stuks minimaal lijkt me een mooi streven! ![]()
@Brunmontagne Mag ik mijn oprechte bewondering uitspreken voor je geduld? Ja dat mag! Bij deze!
Haha bij deze dan heel erg bedankt voor je compliment! ![]()
Zie ik je eind dit jaar ook op de uitreiking? ![]()
Denk je eindelijk van mart smeets af te zijn ![]()
![]()
![]()
Gestemd en betaald. Voorkeursnummers 75 (
) of 4 of 19.
Super! Bedankt voor je support!
Laten we gaan voor die nummer 75! ![]()
Prachtig zeg!
En Hollands glorie, beter wordt het niet ![]()
![]()
Bedankt Joost! Volg je het proces al langer of kom je het net tegen? ![]()
Ik zit nog even in dubio momenteel. Laatst heb ik een onverwachte NA gedaan die op mijn pad kwam en die mijn horloge potje toch wel weer geleegd heeft.
Ook kijk ik naar mijn huidige collectie en zie dat die bestaat uit uitsluitend duikers.
Mooie gelegenheid om een dresser daar aan toe te voegen dan! Klopt, maar ga ik deze dan daadwerkelijk dragen is dan mijn zorg eigenlijk en ik ben ook bang of ik dat meteoriet toch niet te druk vind.
Ik ben er nog over aan het nadenken in ieder geval.
Het is wel een mooi horloge geworden en die 75 zie ik er sowieso wel komen!
Haha dat klinkt als een mooi luxeprobleem zeg maar. Maar kan het me zeker voorstellen. Zonde om iets te kopen wat je beperkt gaat dragen natuurlijk. Ik persoonlijk denk juist dat ik deze heel veel ga dragen omdat het een makkelijk te combineren kleur is en de kast van zichzelf rustig is qua design.
Je hebt nog even om er over na te denken. Voordeel is ook dat je bij een project als dit in termijnen kunt betalen natuurlijk
.
Leuk om te horen, bedankt! Ik zou daar ook zeker tevreden mee zijn! ![]()
In rekenen ben ik nooit erg goed geweest, maar volgens mijn berekening zijn er nu 48,95 stuks Brunmontagne Ambassasor Meteoriet HFLE26 besteld volgens de poll😀.
Toevallig kwam ik deze Ambassador tegen, ook weer een “plaatje”:
Haha ik zal eens gaan bedenken welk stukje ik er voor nummer 49 af moet knippen
.
Laten we hopen dat die aantallen kloppen!
Haha thankssss! Toch leuker om naar te kijken nu de pagina’s van de Ambassador en Connector gevuld zijn. Die gaat het wel goed doen denk ik! ![]()
De lugs eraf halen schijnt tegenwoordig hip te zijn.
Graag gedaan. ![]()
![]()
top idee!
Koordje eraan en klaar ![]()
Ik had even geen puf om met AI aan de slag te gaan.
Hou me strikt aan het hitteprotocol: veel drinken, in de schaduw blijven en weinig activiteiten ondernemen. ![]()

