HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Zal eens kijken of we de kasten uit kekke kleurtjes kunnen maken :wink: .

Klinkt als mijn gemiddelde vakantie :wink: . Groot gelijk!

Super, bedankt! :smiley:

6 likes

Voor iedereen die vandaag nog naar de Rikketik gaat, wees welkom! :grin:

21 likes

Dat was het plan, maar een niet meewerkende auto plus de vervroegde sluitingstijd zorgde er helaas voor dat het geen Rikketik werd… :unamused:

1 like

Was leuk je weer te zien samen met TKH👍🏼

2 likes

Ahhh shit man! Was leuk geweest om kennis te hebben kunnen maken! Ik was zelf stiekem wel blij met die vroegere sluiting haha. Ik had het weer goed druk gehad icm de hoge temperatuur dus ik begon wel wat bedwelmd te raken.

Volgende keer beter!

Zeker! Thanks voor het leuke gesprek en de goede inzichten :grin:.

3 likes

Nr 14 graag🥳

1 like

Ahh stemmen is gelukt zie ik! Mooizo! Laten we dan nu de mensen met nummers boven de 70 tevreden gaan stellen :stuck_out_tongue: .

Thanks voor de support man! :smiley:

4 likes

Man ik zit op nummer 88 te wachten dus er moet nog wel wat bij :rofl:

1 like

Oef dan hebben we nog wel even te gaan! Zullen we de straat maar op gaan om te flyeren? :wink:

1 like

Misschien dat er mensen zijn die er meer willen dan 1?
Ivm de verwachte beleggingswaarde…

3 likes

Haha wat een top idee zeg! Helemaal niet aan gedacht :wink: .

Das niet best dan, als belegging. :rofl:

4 likes

Dat weet je maar nooit he :wink: .

1 like

Gestemd en betaald, voorkeur nr 22

2 likes

Precies!

Maar goede “zaken” kunnen doen dus? Zijn er nog HF’ers langs geweest om het model te passen voor ze de knoop doorhakten?

1 like

Ah heel erg bedankt! :smiley: Stemmen is nu ook bij jou gelukt dus, mooizo!

Wel even melden dan he! Lijkt me leuk!

Ja was onverwacht weer een top beurs. Goed verkocht, erg veel brochures meegepakt door de bezoekers en ik overdrijf niet als ik zo 100 mensen kennis heb laten maken met BM. Daarnaast nog 2 leuke bespoke projecten erbij. Ik mag niet klagen dus! :wink:

Vwb de Ambassador zijn er 9 leden komen passen. Of iedereen de knoop doorhakt weet ik niet natuurlijk maar het was leuk om het enthousiasme te zien! :slight_smile:

4 likes

Dit klinkt als een goed weekend Pascal :ok_hand:t3:

Mijn doel was om nummer 10 te zijn, en had een vriend ook enthousiast gemaakt, dus die was ook mee onderweg.

Ben je voor de sluitingsdatum nog in de Randstad te vinden voor een pas moment?

Haha dat zeker! :smiley:

Ahhh shit! Dat was wel erg leuk geweest dan…

Oef dat zou ik dan even moeten uitzoeken… Andersom geldt dat, als iemand nog twijfelt en bereid is naar Heerenveen te komen, ik een erg leuke locatie heb om af te spreken! We hebben met een groepje bevriende ondernemers een skybox in het Abe Lenstra Stadion waar ik overdag ook kan afspreken!

5 likes

Mooier kan niet👍🏻

2 likes

Haha vind ik ook! Dus een ieder die in de buurt woont of een stukje wil rijden, let me know! :wink:

2 likes