Duurde ff. Hou van het spannend maken zullen we maar zeggen.
Maar mijn stem op deze mooie angel…eh @Brunmontagne is een feit…
Duurde ff. Hou van het spannend maken zullen we maar zeggen.
Maar mijn stem op deze mooie angel…eh @Brunmontagne is een feit…
Het zou je toch sieren als je ook een stemronde organiseert waar we het horloge in ontvangst kunnen nemen
Ik kom ut durrep niet uit joh ![]()
Thanks topper! Wordt ontzettend gewaardeerd, helemaal van een oudgediende zoals jij
.
Hahaha tijd om de wereld te gaan verkennen Niels!
De locatie staat al vast, dus ik zou maar alvast je visum gaan aanvragen voor Friesland
.
Taalcursus is ook maar alvast aangevraagd, nondeju ![]()
Haha verstandig! Al zal ik mijn woordje van dank keurig in het Nederlands doen hoor
…
Zit er nog invoer kosten op na de overdracht?
Niet dat ze ons aan de grens zitten op te wachten
Neuhhh valt mee, ik regel speciale ontheffing voor die betreffende dag hoor
.
Ik gebruik altijd Friesche Vlag in m’n koffie, helpt dat?
Ik zou voor de zekerheid een lege verpakking meenemen
…
Wanneer ik Friesland hoor moet ik altijd aan deze scene denken uit New Kids Nitro:
gestemd!
.
Ah wat een leuke verrassing zo op de zaterdag nacht! ![]()
Bedankt voor je support!
Kan je nog eens wat foto’s posten van de standaard ambassador? Liefst niet face-on. Ik zou graag de vorm van de kast wat beter begrijpen.
Uiteraard, welk aanzicht zou je willen zien? Opzich is de “vorm” van deze kast niet zo bijzonder als bijvoorbeeld bij bv een Connector, maar aanvullende plaatjes kunnen altijd geregeld worden haha.
Je mag me ook even een PB sturen met je telefoonnummer, dan kan ik je zelfs enkele video’s sturen die ik ook al naar andere leden heb gestuurd om een beter inzicht te krijgen!
Interessant stukje tekst door Fratello:
Why Watch Renders So Frequently Leave Us Underwhelmed
Interessant stuk! Toevallig had ik het er recent nog met meerdere mensen over. Ik gebruik voor mijn website alleen maar echte productfoto’s. Het kan soms zijn dat bv een dial wordt vervangen op een horloge met Photoshop maar dan is die betreffende dial nog steeds écht gefotografeerd. Ik heb helemaal niks met websites die vol staan met CGI omdat ik uit eigen ervaring weet dat het nooit overeenkomt met de werkelijkheid. Ik hoor eigenlijk altijd dat de horloges in het echt mooier zijn dan op de foto’s, liever dat dan andersom haha.
Ik introduceer horloges normaliter pas echt als ik er een prototype van heb die ik zelf op de foto kan zetten.
Graag gedaan hoor👍
Je kunt nog maar 5 dagen stemmen op bijvoorbeeld de prachtige @Brunmontagne Handwinder met meteorietwijzerplaat.
De HFLE26 Ambassador Meteoriet is uitgerust met een Sellita SW261-2-uurwerk met een gangreserve van 60 uur.
De prijs van deze HFLE26 Ambassador bedraagt € 850,-, terwijl de reguliere prijs van een Ambassador vanaf € 1.250,- is! Het is dus eigenlijk een luxe uitgevoerd horloge voor een lage prijs.
Kastdiameter: 38 mm, Diameter bezel/caseback: 39 mm, Dikte kast slechts 9,8 mm, Waterdichtheid: 5 ATM, Saffierglas, Meteorietwijzerplaat, Grijze suède band etc. Kortom: een prachtig en bijzonder horloge voor een zeer aantrekkelijke prijs.
(Bij het overmaken kan de melding verschijnen dat naam en rekeningnummer niet overeenkomen. Controleer beide gegevens zorgvuldig; de melding kun je negeren, want de gegevens zijn correct. Ik heb het zelf ook op deze manier gedaan).
Kijk hier:
Gestemd en no40 ivm mijn 40e verjaardag waar ik hem van mijn vriendin voor krijg😃
Super leuk Jeroen, bedankt!! We gaan er een prachtig verjaardagscadeau van maken! ![]()