HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Ook ik ben laat overstag gegaan.
Los dat ik het horloge echt geweldig mooi vind was het voor mij ook doorslaggevend hoe mijnheer brunmontagne omging/ gaat met de vele communicatie.
Passie hebben is èèn ding maar de hoeveelheid tijd die in de communicatie is gaan zitten is (imo en daar hoeft een ander het niet mee eens te zijn :wink:) noemenswaardig, op zn zachts gezegd.
Voor mij speelt dus de gunfactor zeker mee, iets wat niet meer vanzelfsprekend is in deze tijd.
Los daarvan had ik stiekem ook gehoopt en verwacht dat er meer animo was geweest, want nummer 71…:grin:

7 likes

Zijn ze al klaar?:face_with_peeking_eye::joy:

Gelukkig is dit niet mijn eerste project en heb ik daarnaast al wat jaartjes “enthousiasme” ervaring. Ik ben eigenlijk best tevreden met het aantal tot nu toe aangezien ik weet dat een derde van de mensen die roept mee te doen vaak ook echt bereid is centjes over te maken. Kortom ik snap je punt maar ik ben er happy mee. Hoe gaaf is het om straks eind dit jaar (mits iedereen komt) met 50+ leden een drankje te pakken en samen allemaal onze HFLE te ontvangen? :wink:

6 likes

Ja eens hoor! Het is en blijft ook gewoon best een flink bedrag. Dat laatste ben ik helemaal met je eens dus er zullende komende dagen nog wat herinneringsberichtjes de deur uit gaan hier :wink: .

Ik ben het stiekem ook wel eens met die 2e alinea hoor haha. Ik ben er enorm bij gebaad als mensen oprecht zijn in hun intenties omdat ik daar natuurlijk ook op voorbereid. Dan heb ik het niet over iedereen die enthousiast meedoet, dat is alleen maar mooi. Iemand die concreet een nummer claimt of garandeert mee te doen mag van mij ook daadwerkelijk over de brug komen :wink: .

Verder snap ik je helemaal hoor vwb het uiteindelijke dragen.

Ik ben het daar ook helemaal mee eens. Ik zie de HFLE’s straks ook liever graag in het wild dan dat ze in een lade liggen te verstoffen. Leuk voor het eenmalige project maar ik heb liever dat ze ook trots aan andere mensen getoond worden :wink: .

2 likes

Daar ben ik ook wel echt trots op! Iedereen kan in feite een horloge designen, maar een heel project begeleiden dat is wel wat anders haha. Ik geniet dan ook heel erg van jullie leuke en positieve reacties! Verder is wat je zegt hier natuurlijk helemaal waar. Ben er zelf ook vaak genoeg schuldig aan. Ik roep zo vaak “oh dat ga ik ook doen”, of “die moet ik hebben” en puntje bij paaltje…

Bedankt voor de druk en je mooie woorden :wink: . Ik ga er mijn stinkende best voor doen! :smiley:
Dit horloge gaat ook bij mij een speciaal plekje krijgen! We benoemen het wellicht niet vaak genoeg maar @Jurk heeft wel echt mega geholpen dit helemaal een ultieme HFLE te maken!

6 likes

Haha die naam is zeker overwogen inderdaad! Het is alweer wat jaartjes geleden maar naast het horloge zelf wilde ik ook echt graag een naam die een leuk verhaal met zich mee zou brengen. Het feit dat ik keer op keer een lach op het gezicht van mensen zie als ik, ook na al die jaren, uitleg hoe ik er bij ben gekomen maakt het voor mij al een mooi succes! :wink:

Maargoed ik ben dan ook maar een Nederlander zonder gevoel voor Franse taal haha.

Ik ben blij dat je uiteindelijk mee doet en ga er mijn stinkende best voor doen om je vertrouwen om te zetten naar een mooi horloge! Ik had het spannender gevonden als niemand de Ambassador nog had gezien maar ik weet nu al ruim een jaar dat mensen er erg positief over zijn, dus dat geeft vertrouwen!

Ook ik ben erg benieuwd naar die nieuwe indexen en wijzers! Leuk om weer wat nieuws te proberen!

Helemaal leuk zou het zijn als je er bij het eindfeestje bij kunt zijn maar kan me voorstellen dat dat wel een flink ritje zal zijn!

Hier maak je me toch wel erg blij en trots mee hoor! Dit is ook precies de ervaring die ik elders zelf ook altijd hoop te krijgen en dat je dit nu bevestigd maakt m’n dag weer een flink stukje mooier! Heel erg bedankt! Ik ben blij dat je alsnog mee doet en ga dit vertrouwen omzetten naar een horloge waar we beide blij van worden! :wink:

1 like

Hahaha working on it! Duurt nog even :wink: .
Ik hoop komende weken een tijdslijn te kunnen delen van alle verschillende onderdelen. Ik had gelukkig al het nodige voorwerk gedaan dus dat scheelt. En over voorwerk gesproken… Ik ben bezig met de gewenste nummers… Nummer 1 gaat natuurlijk niet he :stuck_out_tongue: . Stuur je me nog even een paar alternatieve nummers door?! :smiley:

Waar moet ik me dat voorstellen?

Voor mij nummer π graag.

1 like

Grapjeeee, ik kijk er naar uit in ieder geval.
Leuk proces dit!

1 like

Ik heb een leuke locatie in Heerenveen geregeld! Met leuke activiteit en gezelligheid! :smiley:

Ferkin Friesland… en die baan is zo saaaai.

Maar dat betekent dat je al een datum hebt?
Waarom niet, brommerritje…

1 like

:rofl: :ok_hand: moet kunnen natuurlijk!
Bedankt, jullie helpen me ook wel om het leuk te maken moet ik zeggen! :smiley:

Haha ja dat is wel een stukje sturen denk ik! Ik heb nog geen datum concreet, maar ben goed bevriend met de eigenaar dus dat komt helemaal goed (ook een enthousiaste klant overigens).

Kijk dat is geen gek idee! Hopen dat het tegen die tijd niet te koud is :wink:

Een collega had mij uitgenodigd voor een afspraak in Heerenveen. Ik heb hem netjes aangegeven dat ik aansluit via Teams. Wat een eind is dat zeg! :smiley:

Is die activiteit toevallig een overnachting? :grin:

3 likes

:rofl: :rofl: ik heb altijd het idee dat dat de opvatting van een groot deel van Nederland is als men deze kant op moet, andersom wordt dat toch altijd anders gezien :wink: .

Er zit een hotel stijf tegenaan, dus dat moet geen probleem zijn :wink: .

1 like

Overigens nog even een update qua aantal deelnemersWe zitten nu inmiddels op 55! Uiterlijk eind juli sluit ik de mogelijkheid tot inschrijven omdat ik immers ook moet gaan zorgen dat alles in productie gaat. :wink:

Kortom:

11 likes

Heb vorige week nog een rondje Leeuwarden, Harlingen, Stavoren gedaan met de trein. Wist van tevoren dat ik geen tijd over had anders had ik je ff gecontact om wat horloges te bewonderen.

1 like

Ahh lijkt me gezellig! Volgende keer, mits je de tijd hebt, zeker even laten weten :wink:.

1 like

En weer een update, er doen nog gezellig twee mensen meer mee! We zitten nu dus op 57! :grin::partying_face:

11 likes

Geweldig👍🏻

2 likes