HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Wat @HansT zegt, geweldig.

Wie weet is mijn geliefde nummer haalbaar als we zo doorgaan 🫶🏼.

Ik snap ook niet dat iemand deze HFLE wilt overslaan hoor.
Beter gaat t niet worden.

4 likes

Gefeliciteerd met het prachtige resultaat! Geweldig om te horen dat het ontwerp van Brunmontagne is gekozen als de officiële HFLE 2026.

Ik ben ontzettend blij dat ik erbij ben en kan niet wachten om straks een van de gelukkige eigenaren te zijn van dit unieke horloge. Veel succes met de verdere productie, ik kijk uit naar het eindresultaat!

2 likes

Heel erg bedankt Henk! Ik ben ook erg trots op het feit dat het gelukt is :grin::partying_face:.

Ahh dat is ook erg leuk om te lezen! Bedankt voor je vertrouwen! Ik kijk ook ontzettend uit naar het eindresultaat haha! Genoeg werk nog te doen maar heb er alle vertrouwen in! :innocent:

Nu ook al zin in de uitreiking!

1 like

Heb het niet intensief gevolgd. Zal vast ergens staan maar kon het niet vinden. Hoe gaat het verder met de betaling? Krijg ik een mailbericht of is er al iets geweest ? ?

1 like

Geen probleem! Ik ga komende week iedereen even een PB sturen met de vervolgstappen! Je staat keurig op de lijst dus je doet gezellig mee :wink::ok_hand:t2:

De stemming is nu weliswaar gesloten maar mensen kunnen nog tot eind deze maand meedoen. Indien er nog vragen zijn of mensen juist graag aansluiten maar niet weten hoe… Stuur me even een PB en we gaan het regelen!

Over meedoen gesproken… We zitten nu op 60 deelnemers! :partying_face:

8 likes

:grinning::heavy_check_mark::+1:

Als @HansT nog even doorgaat met influence :smile:

2 likes

Haha dat helpt altijd natuurlijk! :wink::ok_hand:t2:

2 likes

Geen probleem😀

Zie:

2 likes

Nog 11 erbij dan ajb :sunglasses:

3 likes

Haha topper! :ok_hand:t2:

Nou dan weet je wat je te doen staat! :wink:
Ik ben er op de achtergrond iig druk mee bezig :innocent:.

2 likes

Ik kijk uit naar jouw bericht Pascal! :wink:

1 like

Hoi Pascal, laatste is van mij, toch :slight_smile:

1 like

Ik zeg nog niemand een concreet nummer toe! :wink:
Maaaaar ik ga uiteraard proberen rekening te houden met de voorkeuren van iedereen!

1 like

FTFY :grin:

1 like

:rofl::ok_hand:t2:

1 like

:partying_face::partying_face::partying_face:
Nummer 71 dan ajb, mag jij 74 hebben

2 likes

Laten we dan voor 75 gaan! :wink:

Ik ben al erg tevreden met deze mooie grote groep enthousiastelingen, dank allen! :slight_smile:

8 likes

Ja, dan werden ze goedkoper zeker?

1 like

Haha nee ik vind dat altijd een mooi getal. Ik krijg pas inkoopvoordeel bij Sellita zodra ik 100 stuks inkoop :wink: .

1 like

Is Sellita de bepalende factor?
Niet de andere delen?

1 like