HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

In dit geheel? Ja dan is het uurwerk wel echt het duurste onderdeel van alles. Al zijn voor dit specifieke horloge de andere onderdelen ook een stuk duurder haha.

1 like

Even een plaatje tussendoor. Dat paars is ook wel echt een plaatje! :heart_eyes:

21 likes

Erg benieuwd wanneer we een prototype kunnen zien, geduld is een schone zaak. Maaaar ik ben gewoon te nieuwsgierig. :smiling_face_with_tear:

1 like

Wow ziet er echt wel heel vet uit :sunglasses: Ik ga er maar niet te lang naar kijken :drooling_face:

1 like

Hoe ze ook worden genoemd, ze blijven mooi
Kwam ik toevallig tegen bij een advertentie van een juwelier.

Oorspronkelijk dacht ik een paar maand geleden voor deze te gaan, maar verheug me nu enorm op de Ambassador HFLE26 (om het on topic te houden😀).

2 likes

Daar ben ik het zeker niet mee eens. De gunfactor van het horloge is na drie weken waarschijnlijk alweer weg. Het zijn immers objecten.

Maar natuurlijk: ieder zijn reden om iets te kopen.

1 like

Haha sorry ik zal toch echt beroep moeten doen op je geduld hoor! Gaat nog wel even duren voor alle componenten gemaakt zijn en ze voor jullie klaarliggen :wink: .

Haha thanks!! Ook die modellen zijn natuurlijk druk in ontwikkeling op het moment. Vooral die paarse krijgt erg veel positieve reacties merk ik, en terecht!

Ah dat is bij Arie de Koning zo te zien! :slight_smile:

Die 2 blijven ook gaaf.
Kwamen voort uit een vergelijkbaar project als de HFLE21 en 26, voor Watchuseek!

Haha ik verheug me er ook ontzettend op! :wink:

Precies! Ik koop ook liever bij iemand waar ik een goed gevoel bij heb en waarbij ik het diegene gun. Ik ken genoeg mensen die puur praktisch kijken :wink: .

2 likes

Op het moment dat dit, voor iedereen, de waarheid zou zijn zou ik stoppen met horlogebanden maken.
In mijn ervaring is het zo dat het positieve gevoel waarmee je een ‘object’ koopt blijvend kan zijn voor een eventuele herhaal aankoop.
Voor velen is een object aankopen ook een emotie, die wijsheid heb ik van mijn vrouw :wink:

4 likes

Je antwoord op mij, maar dit is niet mijn idee en ook niet mijn motivatie om een horloge te kopen.

Ik ben een impulsieve en emotionele koper😀 (ook wat horlogebanden betreft).
Maar als ik eenmaal gekozen heb, dan blijkt het vrijwel altijd een goede keuze.

1 like

Foei Bernd, sorry Hans :face_with_peeking_eye:

2 likes

Haha Bernd, geeft niet, dus jij maakt mooie horlogebanden?

2 likes

Ik heb wel een passie voor leer om er een ‘object’ van te maken dat dan vervolgens weer aan een horloge gehangen kan worden, niet voor lederen dingen die bij sommige in de kelder of op een donkere zolder te vinden zijn, dit even voor de duidelijkheid :face_with_peeking_eye:

3 likes

Dan denk ik dat we in de toekomst maar eens moeten kletsen over wat leuke ideeën! :wink:

2 likes

Altijd goed en gezellig :smiling_face:

1 like

Ben vooral benieuwd naar de wijzerplaat. Hoe grof of fijn de textuur is. De rest weten we wel.

2 likes

Doen we! :slight_smile:

Ik ook en dat zal natuurlijk bij elke dial ook verschillen. Ik kijk er zelf in ieder geval ontzettend naar uit! :smiley:

2 likes

Je kunt ook nog een extra strap laten maken door 1971 Straps. Waarom wachten tot later als je dit nu al kunt doen? Leren band met Bruntmontagne HFLE2026 erin gegutst ofzo :grin:.

2 likes

Haha super idee natuurlijk, maar voor nu is vrijwel alles al geregeld en, niet geheel onbelangrijk, gecalculeerd :wink: .

Neemt niet weg dat ik het ook wel leuk vind om zelf wat bijzonders te dragen! :sunglasses:

3 likes

Aan meteoriet worden positieve eigenschappen verbonden :grinning::

Verbinding met het universum, omdat meteorieten oorspronkelijk uit de ruimte komen wordt meteoriet vaak gezien als een symbool van kosmische verbondenheid.

Vooral ijzermeteorieten* worden geassocieerd met stabiliteit, kracht en bescherming.

*IJzermeteoriet wordt het meest voor wijzerplaten in horloges gebruikt.

Ik heb vakantie, dus tijd om dit soort leuke dingen uitzoeken

6 likes

Ik voel me toch wat bedreigd als ik zo’n meteoriet naar beneden zie storten :sweat_smile:

3 likes