En dan vinden wij het knap dat er een maanfase complicatie in een horloge zit. Eise was zijn tijd ver vooruit. We hebben het wel over een hele andere schaal, maar toch.
Leuk hè die kleine bedsteeën in de kamer.
Stilte voor de storm in dit topic😜
Benieuwd of er al een update te melden is? (Ik was er al bang voor maar wachten is toch wel het lastigste stukje
)
Even het topic weer een beetje aanzwengelen want een heel leuk deel van een hfle is toch wel ook de voorpret in dit topic.
Uiteraard een mooi plaatje voor de sfeer😍
Haha welkom in de wondere wereld van de waiting game… Ik vind dit ook altijd het minst leuke gedeelte
. Updates zijn er wel maar zijn niet zo heel interessant op het moment. Uurwerken zijn onderhand in productie bij Sellita (die hadden een maand vakantie dus moest even wachten op een antwoord). Dat is in ieder geval geregeld.
Voor wat betreft de kasten had ik wel een uitdaging. De partij die de allereerste had gemaakt (die ik ook veelal deelde) werkte niet mee en daardoor kon ik dus de tekeningen niet naar de uiteindelijke fabrikant sturen. Het resultaat is nu dat ik wel de 3d modellen met alle afmetingen heb kunnen sturen maar dat daarnaast ook mijn eigen Ambassador die kant op is. Zodoende kunnen ze in ieder geval zorgen dat het horloge ook echt wordt zoals ik hem heb laten zien hier. Ze gaan er nog enkele aanpassingen op doorvoeren en dan start ook die productie van onderdelen. Vooral dit laatste heeft me veel tijd en energie gekost maar het loopt iig!
Ik kan niet wachten om straks ook daadwerkelijk foto’s te kunnen delen maar dat duurt dus nog wel even helaas.
Naast dit project lopen er nog een aantal dus ik hoef me niet te vervelen dezer dagen haha.
Haha das zeker waar! Thanks voor je enthousiasme!
Haha das een oudje zeg. Maarre… Jij zou toch ook mee doen? Ik heb je nergens op de lijst zien staan? ![]()
Heb 3 accounts op HF.