HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Daar wil ik ook wel naar kijken hoor!
Op mn Galaxy S20 in Chrome lukt het niet.

1 like

Goed met een omweg dan

https://www.chrono24.nl/favreleuba/favre-leuba-deep-raider-renaissance---meteorite---bracelet--id45545528.htm?searchHash=e5831bf1_xgNfIV&pos=73

Prijs is vrij fors

2 likes

Allemachtig haha. Ja zeg dat. Kan ik de prijs nog factor 2 doen? :rofl:

Maakt me wel weer trots dat ik hier zoiets kan aanbieden waarbij alles speciaal ontworpen is voor een fractie van de prijs.

10 likes

Juist :index_pointing_at_the_viewer:

1 like

Haai. Als we niets meer gehoord hebben na het voorschot, betekent dat dat onze gewenste nummers geen probleem vormen?

2 likes

Nou ik had nog niet alle nummers doorgekregen van iedereen dus ik kon nog geen knopen doorhakken op dat gebied.

Maar volgens mij heb ik ze nu allemaal dus kan ik nu gaan puzzelen! Komende week wil ik dat iig gaan afronden.

Jullie horen dus snel van mij! :grin:

7 likes

Kom, hup! Hup!

Just kidding, neem de tijd.

2 likes

Haha we zullen toch nog even geduldig moeten zijn tijdens dit deel van het project :wink: .

2 likes

Vandaag langs Heerenveen gereden en rusten nu uit op ons balkon in ons gezellige hotelletje in Leeuwarden.

Helaas nog geen @Brunmontagne om de pols, maar ik red me nog wel eventjes😀.

8 likes

Tja, het blijft toch afzien zo’n dj op jubilee :sweat_smile:

2 likes

Maar dan ook net denk ik Hans, of niet?
:hugs:

2 likes

Mocht je morgen tijd hebben, juwelier Leo Doodkorte. Veel mooie (vintage) horloges binnen en als je toevallig ook nog een zwak hebt voor Saab, dan heb je aan de oude man een goede. Veel plezier in onze mooie stad in ieder geval!

1 like

Dragen alle arme muzikanten een Rolex…!!! :crazy_face:

2 likes

Ahh dat was aardig in de buurt! Al woon ik in Gorredijk tegenwoordig :wink:.

Haha even geduld nog inderdaad. Ik ben nog steeds druk bezig met het regelen van alles maar kan niet wachten om daadwerkelijk ook meer te kunnen delen hier!

Heyy die ken ik! Sterker nog, daar liggen ook een paar bijzondere Representors! :wink:

Erg leuke mensen inderdaad!

2 likes

Dank je wel, ik was deze naam al tegengekomen, het lijkt me leuk ze te bezoeken, als het lukt, we zijn we maar drie dagen in Leeuwarden, ik ga het adres opzoeken.

Ik ga het proberen en misschien zie ik dan voor het eerst Representors in het echt😀!

P.s. Adres opgezocht, het is maar een paar honderd meter bij ons hotel vandaan😀. Volgens mij zijn we er zelfs al voorbij gelopen, maar was niet geopend.

4 likes

Ach, dit is maar een bescheiden Rolexje😅

2 likes

Het is idd. wel afzien😂

2 likes

Erg benieuwd of je de puzzel gelegd krijgt Pascal. Uiteraard horen wij ook graag in deze fase hoe het je verloopt. We delen graag de positieve en de negatieve kanten van alle verantwoordelijkheden die je neemt. Sharing is caring zeggen we dan. :wink::+1:t2:

Nogmaals, top werk Pascal! Gaaf om te horen en zien met hoe je dit allemaal oppakt.

2 likes

Haha dat snap ik helemaal!

Eerlijk gezegd is het verdelen van de nummers op dit moment een prio maar komt er van alles tussendoor.

Ik heb alle input, maar, door een (lange) vakantie bij Sellita en allerlei zaken die vertraagd zijn, duurt het iets langer voor ik hier alles concreet kan delen.

Geen twijfel dat het sowieso gaaf gaat worden maar het neemt wel veel tijd in beslag :laughing:.

Het wordt sowieso heul gaaf!

6 likes

Inmiddels ben ik weer terug uit Friesland.

Ook ben ik inderdaad even bij juwelier “Leo Doodkorte” in Leeuwarden geweest.
Ze waren zo druk om alle oude horloges te laten zien dat ze niet aan de moderne Brunmontagnes zijn toegekomen.

Toen ik naar @Brunmontagne vroeg, vertelde de oude meneer Doodkorte dat ze er wel een paar hadden, maar hij pakte daarop meteen weer een ander oud horloge om me te laten zien. Ik wilde niet verder aandringen.

Je waant je daar in een andere tijd😊!

O.a. ben ik ook in Franeker op bezoek geweest bij het Planetarium van Eise Eisinga, uiteraard in passende kledij::smile:

19 likes