HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

In Groningen wordt dit ook gezegd

2 likes

Niet handig met al die bevingen daar… :rofl:

1 like

Mochten jullie denken “goh wat is die kerel stil in eens”… no worries haha. Er wordt hard gewerkt achter de schermen! :wink:

De nummers… Jullie hebben het me wel echt heel erg moeilijk gemaakt haha… Ik ben nog aan het puzzelen met zo’n 20 deelnemers en hun nummers haha. Ik denk dat ik de komende week ergens wat berichten moet gaan uitsturen om het er over te hebben :stuck_out_tongue:

Verder verloopt alles eigenlijk wel gestaag. Ik heb een boel te regelen maar, op een enkele lastige leverancier na, verloopt dat prima.

15 likes

Moeten we even langsgaan anders?

7 likes

Hahaha goed plan. Ik probeer het nog netjes eerst, anders geef ik het adres wel door :stuck_out_tongue: .

1 like

Met een greep…dat zijn geen halve maatregelen :joy:

2 likes

Uiteindelijk gaat het mij echt om het unieke horloge en niet om het nummer op de kast.

Ontzettend benieuwd naar het eindproduct. Het is zowel spannend als tof om onderdeel van het proces te zijn!

2 likes

Wel stil hier, hoog (bijna 700 meter) boven de zeespiegel op de veranda van de blokhut. Moest toch even denken aan de @Brunmontagne Meteoriet. (Bij gebrek maar een ander horloge om in de vakantie😊).
Als de lucht helder is zal ik de overvliegende meteorieten fotograferen over drie dagen.

5 likes

Hoewel ik acht stuks met het blote oog heb zien voorbijkomen, is het niet gelukt om ze te fotograferen. Gelukkig kunnen we de meteorieten binnenkort in onze eigen nieuwe @Brunmontagne’s bekijken!
De volgende keer ga ik de overvliegende meteorieten wel filmen😀.

Wel heb ik boven op de Kahler Asten, waar onze blokhut dichtbij staat, de eclips kunnen fotograferen door middel van een kunstje met lens reflectie:

IMG_8624

6 likes

Heel erg gaaf Hans! Ik stond op het voetbalveld zonder bril in de buurt dus heb het fenomeen moeten missen dit keer, nu kan ik er alsnog van genieten :wink: .

Klinkt al met al als een lekkere vakantie! Mocht er een meteoriet in de buurt vallen dan weet je wat je moet doen haha! Lekker genieten daar!

1 like

Ik heb overigens nu bijna alle wensen van iedereen binnen dus de laatste puzzelstukjes kunnen zo op hun plaats worden gelegd. :wink:

7 likes

11 likes

Kijk oprecht uit naar iedere update van dit horloge! Mooie dingen kosten tijd. :wink:

3 likes

Ik ook!! Ik had even een flinke hickup dus ik was even druk om dat in goede banen te leiden, maar dat loopt nu gelukkig. Ik wacht nog op de allerlaatste reacties en dan kan ik ook met de nummers de knoop doorhakken.

Sellita heeft nog lekker vakantie dus daar kan ik komende week weer mee aan de slag.
Het duurt helaas nog wel even voordat ik fysiek onderdelen met jullie kan delen maar ik kijk er alvast mega naar uit!

Kan sowieso niet wachten om deze horloges straks in mijn eigen handen te hebben haha.

8 likes

Heel begrijpelijk Pascal! Mooi eindejaarsgeschenk dus? :wink::+1:t2:

1 like

Wij kunnen ook niet wachten :blush:

Thanks voor je update :muscle:

1 like

Gewoon maar een side post @Brunmontagne :wink: maar zag dat het zeer oude horlogemerk Favre Leuba (wel opnieuw gestart volgens mij?)

Ook weer wat nieuw releases had dit jaar waaronder meteoriet:

Succes met de vorderingen :+1:

1 like

Wat een klote site ;p

1 like

:rofl:

Zie zelf dit

1 like

Daar gaan we zeker voor! :slight_smile:
Heb 1 tel gedacht dat het zoveel vertraging zou opleveren dat ik al moest roepen dat dit jaar wel spannend kon worden, maar heb er voor nu vertrouwen in dat het goed komt!

Alstu, al is het nog weinig update denk ik :stuck_out_tongue: .
Ik verwacht de komende weken wel harde deadlines te kunnen benoemen!

Ik ga er eens even naar kijken! De meteoriet is in de basis niet uniek natuurlijk, maar nog steeds wel erg gaaf! :slight_smile:

:rofl: :ok_hand:

Dat ziet er al een stuk beter uit haha! Leuke dial, de kast vind ik maar “gewoontjes” :wink:

1 like