HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Hahaha ik beloof nog niks! :wink:
Maandag is het puzzeltijd! Daarna horen jullie van mij welke nummers het worden haha.

2 likes

Oh ja en alvast een dikke pluim voor jullie allemaal voor wat betreft het feit dat jullie allemaal al een factuurtje hebben kunnen ontvangen. Kortom super bedankt voor jullie betrokkenheid en het feit dat jullie alle gegevens/benodigdheden zo snel hebben aangeleverd!

Maakt het voor mij ook écht een heel stuk gemakkelijker om dit te kunnen doen! :smiley:

11 likes

Dat is een geweldig resultaat, gefeliciteerd Pascal👍🏻

1 like

In het begin van het traject heel actief deelgenomen - het is uiteindelijk niet mijn horloge geworden, maar je hebt een prachtig product afgeleverd Pascal. Felicitaties!

4 likes

Bedankt Hans! :smiley:
Ben er ook erg trots op!

Dat klopt ja! Goede inbreng ook dus wordt gewaardeerd :slight_smile: .
Het kan ook niet altijd ieders smaak zijn natuurlijk, geen probleem dus!

Nou ik moet nog heel wat afleveren natuurlijk, maar bedankt uiteraard! :smiley:

3 likes
  1. Prachtig getal.

Ik moet bekennen dat de complete weg richting het eindresultaat me volledig is ontgaan. Maar als ik er vanaf het begin bij zou zijn geweest, dan had ik voor deze exacte samenstelling gekozen. Daarom ben ik ook vrij enthousiast.

En nu maar wachten…

2 likes

Helemaal mee eens! :grin:

Toch mooi dat je er later dan toch alsnog bij bent gekomen! :wink:

Topics wel helemaal doorgelezen? Of dacht je “teveel, laat maar”? :face_with_hand_over_mouth:

Ja dat wachten is even vervelend maar ik ga voor een mooi resultaat natuurlijk!

2 likes

Mooi resultaat! Ik rolde halverwege het proces er pas in, en keek van de zijlijn mee. En had hetzelfde gevoel als Sander, ik zou dezelfde keuzes hebben gemaakt. Dat kon geen toeval zijn. Daarom wacht ik nu ook geduldig af op wat komen gaat. Niet zo erg, leuk om naar uit te kijken.

2 likes

Ah leuk om te horen Erik! Dan nu aan mij de schone taak om die keuzes om te zetten naar iets moois! :wink:

Dat sowieso! Zoals ik al eens ergens eerder riep beleef ik dit proces normaliter vrijwel alleen, nu kan ik het ook met jullie delen haha. Nog leuker dus.

2 likes

Nouja, minder is dat mensen eigenlijk altijd meer willen… Wordt de doos standaard? Of ook nog iets in HLFE stijl? :wink:

1 like

Haha ach don’t we all? Kwestie van verwachtingen managen denk ik zo.

Qua doos… Ja ik ben er nog niet helemaal uit. Ik denk, gezien het feit dat de prijs al zoveel lager is, dat het idd standaard wordt. Er komt wel iets bij in HFLE stijl! :slight_smile:

2 likes

Ja, ik steek je ook de gek aan :stuck_out_tongue:

EDIT: Is blijkbaar een Twents gezegde:

image

2 likes

Haha dat dacht ik al!

Ohhh maar ik kom van origine uut Steenwiek he, dus dat gezegde ken ik wel :wink: .

1 like

4 likes

:rofl: :ok_hand:

Ben en blijf een import Fries haha.

Dat went wel…ik ben zelf een tijdje import Groninger geweest :joy:

1 like

6 likes

Kunnen ze meteen dat AI-datacenter ergens in Friesland neerplompen :stuck_out_tongue:

5 likes

Sa is it en net oars

2 likes

Ik moest net wel even lachen om deze comment, geplaatst bij een filmpje van Amstel Watches over een Daytona met meteorieten wijzerplaat :confused:

2 likes