HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Dat is nog wel een eindje hoor :wink:

1 like

Lieve mensen!

Als het goed is dan hebben jullie nu een mail ontvangen met de facturen. Deze komen vanuit mijn boekhoudpakket dus er zal een ander mailadres staan dan waar ik normaliter mee mail. (Ik gebruik Snelstart namelijk)

Check ze even en mocht ik een foutje hebben gemaakt laat het me dan gerust weten!

Ik zal zo nog een rondje berichten uitsturen naar de laatste mensen die mee wilden doen maar nog niet concreet geworden zijn, we gaan wel écht bijna sluiten natuurlijk!

Bedankt allen! :smiley:

12 likes

Betaald :ok_hand:t2:

1 like

Het minst leuke gedeelte van het project is achter de rug😉

2 likes

Boter bij de vis😀

2 likes

Done!

:white_check_mark:
Nu kan het lange wachten beginnen😬
Laat de updates ( en de nummers ) maar komen🎉

2 likes

Ik vind het wachten erger dan het betalen :sweat_smile::sweat_smile:

4 likes

Auw, dat was ff pijnlijk :joy:, overgemaakt!

1 like

Haha thanks toppers! Het was voor mij ook even flink ploegen maar volgens mij is het gelukt.
Zodra de deadline verstreken is ga ik aan de puzzel met de nummers en kom ik daar op terug. :slight_smile:

6 likes

Het deed heel even zeer maar we krijgen er iets moois voor terug!

2 likes

Rond 12 en 13 augustus is de jaarlijkse Perseïden-meteorenregen op zijn hoogtepunt. Ik ben dan op vakantie in een blokhut op ongeveer 700 meter hoogte, dus hopelijk zijn de omstandigheden ideaal en is de lucht helder. Als alles meezit, probeer ik die avond een opname van dit bijzondere natuurverschijnsel te maken.

Wat een indrukwekkende afstand heeft de meteoriet afgelegd voordat hij zijn weg vond naar onze Brunmontagne Ambassador Meteoriet!

Ondertussen is ook het laatste moment aangebroken: vandaag vrijdag 31 juli 2026, is de allerlaatste dag waarop dit horloge nog besteld kan worden.

10 likes

Ik kijk nu al uit naar de beelden! :wink:
Leuk man!

Dat is wel echt een bizar idee straks inderdaad… Ik kan niet wachten om mensen er over te gaan vertellen haha (95% van de mensen weet niet dat zoiets kan).

Jup! Tijd voor mij om iedereen nog achter hun broek aan te zitten die nog twijfelen :wink:

1 like

Heel mooie horloge.:star_struck:

2 likes

Bedankt! :smiley:
Je kunt op de valreep nog meedoen natuurlijk! :wink:

2 likes

Tot twaalf uur kan het toch nog😀

2 likes

Betaald. Hier alles goed gegaan hoor. Succes met de volgende stap in het proces!

3 likes

En? Wat is de eindstand geworden?

!?

Haha rustaaaagh. 100 gaan we niet redden, sorry :wink: .
Zoals het nu lijkt zijn we uitgekomen op een mooi aantal van 75 stuks! :smiley:

Daar ben ik wel echt dik en dik en dik tevreden mee hoor! :heart_eyes: :raised_hands: :partying_face:

13 likes

75/75 aub :slight_smile:

3 likes