Top idee!
Als ik zie wat er nog in de spreekwoordelijke pijplijn zit dan is dat nog haalbaar ook!
Bijna 8 jaar alweer! Tijd vliegt. Ik neem gewoon rustig de tijd om iets op te bouwen zonder overhaaste keuzes.
Working on it! Wel lekker op mijn eigen manier! De huidige positie in de horlogemarkt bevalt me al wel. Maar heb nog meer dan genoeg ambities en ideeën haha.
Ja dat zijn redelijk standaard maten dus daar hoef je je niet druk om te maken . En anders is er altijd wel een handige horlogemaker die ingangen heeft. Maar ik ben zeker niet van plan tegen die tijd te stoppen .
Deze “hobby”, deze “productgroep”, heeft toch helemaal niets met ratio te maken, maar juist emotie.
Persoonlijk draag ik 90% van de tijd een saaie 36mm datejust.
Gewoon omdat ik geen enkel ander horloge heb, dat zo lekker zit. Ik heb irritant smalle polsen voor deze hobby.
Dit horloge koop ik 99% op de looks en vooral vanwege het verhaal dat het voor mij en mijn jongste zoon met zich mee draagt.
De vragen die ik al niet gehad heb van die kleine dino-fan.
“Papa, zou er dna op kunnen zitten van ruimte-beertjes?”
“Papa, denk je dat dit een stukje meteoriet uit Amerika kan zijn, van die meteoriet die alle dinos heeft dood gemaakt?”
“Papa, zullen we het horloge om de beurt dragen?”
Enzovoorts enzovoorts.
En zoals ik eerder al aangaf. Als dit mooie forum in de lucht mag blijven en niet alleen via de way-back-machine, dan kan Harvey over heel veel jaar mooi terug lezen hoe dit erfstukje tot stand kwam.
Pascal, forum, bedankt!
Prachtig verwoord! Horloges zijn (verbonden aan) emoties, ik kan onderhand wel een boek schrijven over alle mooie verhalen waar ik met BM aan heb mogen bijdragen. Heel eervol!
Absoluut! Ben er ook ontzettend trots op en dankbaar voor!
Haha ja het was al flink wat “werk” tot nu toe, maar nu begint het pas echt natuurlijk!
Ondertussen hebben jullie als het goed is allemaal een PB ontvangen met een aantal vragen vanaf mijn kant. Zouden jullie deze willen beantwoorden zodat ik dit prachtige administratieve project kan afronden en kan beginnen met het échte werk, het maken van de horloges!
Haha dat is echt een flinke uitdaging inderdaad, vorige editie HFLE waren er 50, dus nu nóg meer puzzelwerk. Maar ik heb er een handigheidje in gevonden dus dat komt helemaal goed!
Oh ja op voorhand excuus als ik wat later reageer op vragen via PB, mijn inbox gaat een beetje chaotisch worden de komende dagen vermoed ik …
Doe het maar kalm aan Pascal, m’n geluksnummer had ik al bij het stemmen doorgegeven.
En zojuist dan als antwoord op jouw mail nog twee nummers die met mijn bijgeloof hebben te maken😅.
Allemachtig wat zijn jullie allemaal snel met reageren haha! Ik heb van het grootste deel van alle leden nu al antwoord gehad! Geeft ook wel aan hoe enthousiast jullie er zelf ook mee bezig zijn, dikke kudos voor jullie support tijdens dit project!
Mocht je niet direct een antwoord hebben ontvangen dan heb je eigenlijk alles gelijk zo goed verpakt dat ik niet hoefde te reageren. Ik heb al jullie positieve berichten zeker gelezen hoor maar met al het uitzoekwerk is het even iets te gek om overal op te reageren
Het is al genieten tot nu toe, maar dit gaat erg gaaf worden!
Nu het blauw verdwenen is, verwacht ik natuurlijk wel wat aanwas van alle mensen die Horlogeforumgeld in hun zakken hebben rammelen en er nergens mee terecht kunnen.