Je wijzerplaat vloog letterlijk aan je voorbij ![]()
Je schreef eerder dat je vakantie had en in de tuin en fotootjes van hangende horloges in het groen…dus ja…1+1=? ![]()
Weet je dat echt niet? T’is 2
![]()
De horloges groeien bij mij in de tuin, behalve de Meteoriet van Brunmontagne natuurlijk😄.
Kan ik een Rolexje bij je komen plukken? ![]()
Haha daar heb ik geen probleem mee, maar dan moeten ze wel eerst rijp zijn😀.
Lieve mensen! Het aantal deelnemers loopt nog mooi op en ik kan jullie niet genoeg bedanken voor alle support! Over een paar dagen sluit ik definitief de mogelijkheid tot inschrijven maar we zitten nu zelfs al op 70 deelnemers!
Komende week ga ik jullie allemaal een PB sturen met de vervolgstappen en de informatie die ik van jullie nodig heb. Houd dus jullie inboxen in de gaten komende week
.
Mooi aantal👌
Leuk dat het traject bijna zijn vervolg krijgt, ben benieuwd naar de updates komende maanden.
En natuurlijk het eindresultaat ![]()
Komaan! Waar zitten die twijfelaars? Gewoon doen, je krijgt er geen spijt van! Op naar de 75! ![]()
Gaaf! 75 zou helemaal mooi zijn ![]()
Zo is dat!
Er bestaan ook mensen die niet zomaar even 850 euro kunnen uitgeven ![]()
Dat is zo, maar dat zijn bij mij geen twijfelaars
Daar heb je gelijk in!
Je koopt een horloge van een merk dat er nog niet zo lang is, en opzich redelijk onbekend is. Je zou het onfatsoenlijk kunnen classificeren als “het zoveelste microbrand”. Er zijn er meer gesneuveld, dan dat er nog zijn. Daar zou een stukje twijfel in kunnen zitten, gegrond of niet.
Dat klopt
Pascal is in ieder geval al wel een tijdje bezig. Ik kwam gisteren een merk tegen, “Florijn”. Is ook verdwenen.
Fromanteel ook.
Maar vergelijk fromanteel even met Brunmontagne
De insteek en bedrijfsvoering, verdienmodel.
Compleet verschillend!
Pascal moet gewoon lekker als het betere net wat anders onder de Radar merk doorgaan…
Nou heb ik wel het vermoeden dat @Brunmontagne weet wat ie aan het doen is ![]()
Nu ik toch hier bezig ben. De saffier glaasjes, zijn die echt custom voor het horloge gemaakt? Of is het een “standaard” maat? Stel, over 10 jaar laat ik de Ambassador vallen en het glas is kapot. Kan ik er dan nog wat mee als Brunmontagne niet meer bestaat?
Hu what, nou dan minimaal eentje erbij ajb .had ik al gezegd dat ik nummertje 71 ambieer? ![]()
Twee kopen ![]()