HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

hehe, ik had nummer 64 gevraagd :partying_face:
Goed bezig!

4 likes

Het is nog behoorlijk lastig om met een ouderwetse fotocamera een foto van jezelf met de krater op de achtergrond te maken en tegelijkertijd het vliegtuig in de lucht te houden. :sweat_smile:

Ben heel blij om dit te lezen Pascal.
Ik heb me, zoals je zelf hebt gevraagd, afzijdig gehouden van deze HFLE, wanneer het niet je horloge is.
Toch vind ik het een super gaaf horloge. Ook het volledig democratische en open proces was goed om te volgen.
Mooi dat de teller verder oploopt.
Veel plezier en succes met de afronding van het hele proces. Het is eigenlijk nu pas echt begonnen voor je. :smiley:
Groeten van een provinciegenoot.

4 likes

Haha kijk, komt dat even goed uit! :wink:

Haha ik kan me niet eens voorstellen hoe solo vliegen is, laat staan dat :rofl:

Leuk om te lezen, bedankt! :grin:
Haha meepraten mag altijd natuurlijk :wink:.

Kijk ook dat lees ik natuurlijk graag! :innocent:
Ik ga er mijn stinkende best voor doen om dit nu allemaal om te zetten naar hét horloge dat ik zelf ook graag zou willen dragen! :wink:

Haha oant sjen! :wave:

2 likes

Mooi dan is mijn nummer ook binnen… 63 !!
Bravo, ik kijk er graag naar uit, het blijven super mooie horloges dus kom maar door.
Past heel goed in de verzameling… afdeling NL
Top gedaan allemaal

2 likes

Haha kijk, we komen er wel! :wink:

Ook ik kijk er mega naar uit! Dit wordt echt een horloge waarbij ik in de (nabije) toekomst tig keer moet zeggen dat hij niet meer beschikbaar is haha.

Ik had van de vorige HFLE ook het veelvoud kunnen verkopen, maar eenmalig blijft eenmalig :grin:

6 likes

Moeten potentiële kopers zich maar aanmelden en eentje kopen he.

Wat was de vorige hfle?

2 likes

Haha zeker waar! :grin:
Mijn 2021 editie had destijds 50 deelnemers dus ik ben al erg tevreden! :wink:

1 like

Deze?

3 likes

Ook best een bijzonder horloge

1 like

Jazeker!

https://www.brunmontagne.com/products/limited-edition-voor-horlogeforum-hfle21

Dit horloge inderdaad! :slight_smile:

Thanks! Ik weet nog wel dat ook dat een super leuk project was met een mooi horloge als resultaat. Ik draag hem zelf ook nog graag.

2 likes

Voor de mensen die nog wat tijd over hebben en nieuwsgierig zijn… :wink:

https://www.horlogeforum.nl/t/brunmontagne-hfle2021/308941?u=brunmontagne

Was toen ook al erg leuk om te doen. Stiekem ook wel grappig voor mijzelf om te zien hoe Brunmontagne ontwikkeld is in de tussentijd haha…

3 likes

Mooi, op 4 jaar!

2 likes

Deze vliegt aan ons voorbij😂

4 likes

Haha was dat niet die SpaceX satelliet?
Dan is het maar goed ook! :wink:

2 likes

Het was een meteoor die gisteren boven Nederland en Friesland😄vloog!
Dus allemaal meteoriet wat aan ons voorbij ging!

3 likes

Ah shit! Volgende keer even eerder aangeven, dan ga ik klaarstaan met m’n vangnet! :wink:

2 likes

Niet het treintje maar een stuk satelliet inderdaad.

2 likes

Even uit de tuinstoel springen Hans…missichien kun je er een stukje aftikken terwijl je 'm remt :rofl:

2 likes

Ahhhh… ik wilde net een schijfje meteoriet van dat ding hebben. Teleurstellend. :smiley:

Het nummer interesseerde me niet, maar die meteoriet! Of meteoniet in dit geval.

2 likes

Dan heeft Elon Musk me voor de gek gehouden!

Hoe weet je dat ik nu weer in m’n tuinstoel zit, of heb je beschikking over spionageapparatuur van Elon😄?

2 likes