Leuk voorstel en een mooie kleur wijzerplaat ![]()
Heb ik met Laco naar gekeken, maar werd echt heel klein op de wijzerplaat. Dus niet voor gekozen.
Het is een prachtig voorstel, complimenten
Heel mooi dat taupe + leer.
Op stalen band erg cool.
Wanneer word de knoop doorgehakt welke hfle t word?
Wat tof dat dit gelukt is. Complimenten voor de organisatie.
Mooie kleur wijzerplaat, die vooral op de stalen band er goed uitspringt.
Laco is sowieso top. Netjes hoor! Erg leuk voorstel.
De 37mm pro is geen optie denk ik?
Heel tof ook, dit had ik totaal niet verwacht! Zoals meerderen aangeven, zou de 37mm een optie zijn?
Nee dat is helaas geen geboden optie door Laco. Zijn er veel mensen hier die liever 37 mm willen? Dan kan ik daar nog een keer naar vragen.
Gooi er een polletje in?
Op de Laco site als ik kijk bij de Original, dan wordt gesteld dat ze de ghost date eruit halen:
Bij de Pro kan ik dit stukje tekst niet terug vinden, maar het lijkt me voor de hand liggen dat dat voor deze dan ook gebeurt. Ze monteren SW200 in beide modellen.
Kan je dit eens navragen?
Ik denk dat de 40mm wat groter oogt, das wat anders dan dragen…
maar 37mm voor deze piloot Watch ? Ik weet het niet ![]()
Waarschijnlijk zou ik voor de 40mm gaan
37mm vind ik meer wat voor een dresser
Zelf draag ik normaal gesproken wat kleinere horloges, veelal tussen 35 en 39 mm, maar een flieger mag best wat groter. 40 lijkt mij een prima maat.
Ik zag dat ik het antwoord verkeerd geformuleerd had.
Bij de datum versie is het dus positie 1 opwinden, één keer uitrekken datum verstellen en de laatste positie tijd instellen.
Bij de no date versie vervalt de datum instel positie en ga je van opwinden meteen door naar de tijd instellen. Er zit geen “faux” datum verstelling in.
Ik heb de vraag gesteld of het überhaupt kan. Mocht dat zo zijn dan een poll. Mocht het 40mm als enige keus blijven dan laat ik dat ook weten.
Bedankt voor de bevestiging. Dat komt overeen met wat op de Laco site staat.
Mooie kleur ![]()
19/19,5