Oké, dan zal ik het wel verkeerd begrijpen😁
Ja, dit draadje ís het voorstel - geen bestelformulier. ![]()
Soms is een HFLE een “design by committee”. Dat is wat @Brunmontagne nu doet; elk onderdeel bespreken, opties geven, feedback vragen, consensus zoeken, en het resultaat samenbundelen.
Soms is het “dit voorstel heb ik uitgewerkt en vind ik prima zo, te nemen of te laten”. Dat heeft dan weer als voordeel dat het sneller gaat, je een eenduidige visie hebt over het volledige ontwerp, en beperkt het gemekker over details want er valt niks te mekkeren.
Beiden zijn wel leuk om mee te maken. ![]()
Hear, hear! ![]()
Ik heb altijd al een Flieger willen hebben. En dan een HFLE is
on the ![]()
Leuk dat er wat te kiezen valt! Laco is altijd goed en ik vind het een mooie flieger van een merk met historie. Enige wat ik mis is een subtiele HFLE verwijzing op de wijzerplaat.
Legde het 2024 als HFLE af tegen de Squale.
Ik heb 'm wel gekocht toen in de ‘standaard’ uitvoering. ![]()
Leuk voorstel, alleen jammer van de maatvoering, ga ik helaas niet redden.
Het type horloge is leuk en de maat is precies goed. Echter is taupe/bruin niet mijn kleur.
Ik doe dus niet mee.
Succes met deze HFLE.
Kudo’s voor het voorstel. En gelijk dat je geen dagen van je leven wil verdoen door hier een discussie te starten welke wijzer in oranje moet. Anders had je triestigaards als mezelf die weer om een bol plexiglaasje zouden trunten waar niemand op zit te wachten.
Ik ga er geen bestellen maar mijn voorkeur heb je in ieder geval. Tenzij iemand een cwc g10 gaat voorstellen natuurlijk ![]()
Nee, Brunmontagne werkt ook aan een VOORSTEL
Precies
Leuk voorstel en een mooie kleur wijzerplaat ![]()
Heb ik met Laco naar gekeken, maar werd echt heel klein op de wijzerplaat. Dus niet voor gekozen.
Het is een prachtig voorstel, complimenten
Heel mooi dat taupe + leer.
Op stalen band erg cool.
Wanneer word de knoop doorgehakt welke hfle t word?