Wanneer je voor de zichtbodem zou kiezen,
Hoe wordt dan de HFLE vermelding verwerkt?
Is daar al een plaatje van?
Oh, daar moet ik overheen hebben gekeken.
Mooi subtiel ![]()
Top voorstel ![]()
Vind je ![]()
Wat een zuurpruimerij toch allemaal ![]()
Beide voorstellen tot nu toe zijn fantastisch mooi en goed uitgewerkt, ik ben heel nieuwsgierig wat de stemming gaat doen👍🏻
Idd, zal krap worden
Totaal 2 verschillende fronten.
Waarbij de beide fronten nog niet geheel overtuigd zijn van het uiteindelijke resultaat.
Mijn prognose:
Brunmontagne wordt de HFLE 2026
Geen discussie over de maatvoering zoals bij de Laco. Er zullen toch potentiële geïnteresseerde gaan afvallen daardoor.
Onnodig om zo’n persoonlijke ‘prognose’ te plaatsen in het topic van de andere kandidaat.
Solly ik was even in de bleues modus ![]()
De maat van de Laco is perfect. Volgens mij oogt zo een Dial wat groter in real …
Vind ik niet hoor, als je zoiets al niet meer kan zeggen…
persoonlijke ‘prognose’
Ik zie vooral twee hele mooie maar ook zo unieke voorstellen. Mijn complimenten aan beide initiatiefnemers. Wordt nog lastig om een keuze te maken!
Ik heb de 55mm reissue met straight lugs etc, maar dan automatisch. limited edition van 10 jaar terug ofzo. wat een gigantisch ding. draag 'm nooit. zonde eigenlijk, maar hebben is leuker dan niet.
Wat een onzin. Binnen dit topic is ‘flieger’ de benaming voor de B-uhr, en in WW2 waren dat er vijf: Lange&sohne, wempe, laco, IWC, Stowa.
Fortis bouwde de beobachtungsuhr niet, Sinn is pas ontstaan ná WW2.
Wat een kolder. Mooi of niet, je zit er even serieus naast.
Binnen dit topic is ‘flieger’ de benaming voor de B-uhr
Ik vind dat dat buiten dit topic eigenlijk ook zo is.
Waarbij Flieger niet te verwarren is met Pilot, wat de RAF tegenhanger is. Maar goed, puriteinen hebben niet altijd gelijk. ![]()
Jongens, waar is de poll waar ik tussen de voorstellen kan stemmen?
Jongens, waar is de poll waar ik tussen de voorstellen kan stemmen?
Die komt 1 Juni toch?
Edit, vanaf 1 maar max 15 Juni:
Klein foutje geslopen in de renders. De lugsize is 20mm en niet de eerder genoemde 22mm. Hierbij de correcte afbeeldingen:
Leuk een flieger maar voor mij helaas te groot. Succes met het voorstel.
Ik durfde niet zo ver te gaan omdat fouten hard bestraft worden
Maar ben het met je eens.
De term pilot dekt alles eigenlijk wat een piloot had kunnen dragen. Van een IWC Mark, tot een Tutima m2 Nato, Breguet Type XX, of een Navitimer. Vind ik dan.
Geen discussie over de maatvoering zoals bij de Laco. Er zullen toch potentiële geïnteresseerde gaan afvallen daardoor.
![]()
Dat er mensen afvallen om de maat, dat is bij elke maat zo.
Volgens mij start ik geen discussie maar geef ik mijn mening voor mezelf.