HFLE 2026 Finaal Voorstel Laco Flieger Pro Taupe

Heb je dus helemaal gelijk in, daarom zei ik ook dat het mijn mening is en dat moet ook kunnen. Maar eerlijk is eerlijk, als ik een klik met dat horloge zou hebben zou ik die ook bestellen. Maar ben zelf niet zo van de vliegers. Verder wacht ik het eindresultaat van Pascal gewoon af en beslis dan of ik er een klik mee heb. Heb mij ook niet er veel mee bemoeit hoe ik het zou willen hebben, maar dat weet Pascal :+1:

Het , compromis, is zodanig geslaagd dat mensen nu al roepen, voor mij nummer …
Dus Pascal is al druk nummers aan het noteren terwijl de laatste Renders nog moeten komen en de prijs nog niet bekend is!
Verder vind ik het een erg mooi en apart horloge wat Klopt, mede dankzij de inbreng van meningen van de leden.
Pascal weet ook de verschillende meningen in gestructureerde banan te leiden en sommige dingen was men het duidelijk eens met elkaar.
Maar je kunt ook pas gaan kijken als het eindresultaat en de prijs er is en dan besluiten of je wel of niet meedoet., net als bij de Laco

2 likes

O maar Pasvcal en ik hebbben wel prive contact hoor en daar ventileer ik soms ongezouten mijn mening, wel opbouwend natuurlijk :wink:

Voordeel is dat je hem ook nog af kunt lezen als je hem aan de muur ophangt.

1 like

Leuk initiatief, ziet er goed uit hoor

Prima, maar bespreek dat allemaal dan even in het topic van Pascal, of via PB.

13 likes

Doe ik ook, maar reageerde op @Techneut he en niet op jou!!
Mocht @MGS er problemen mee hebben, hoor ik dat wel van hem. Maar ben nooit negatief, wel opbouwend, tenminste zo is dat mij geleerd :wink:

1 like

Ook de rede dat ik niets opmerk in het betreffende topic.
Ook niet in dit topic trouwens.
Wat mij wel opvalt is dat het kennelijk zo is dat wie het eerst een nummer roept, daar kennelijk voor in aanmerking komt.
Eerder (was zelf betrokken bij twee ltd’s) was het zo dat je 2 of 3 voorkeurnummers opgaf en dan werd er geloot. Wel wat administratie maar m.i. leuker.

7 likes

Ik heb ook nergens officieel gelezen dat dat nu niet zo gaat. Dus misschien zit iedereen wel voor z’n beurt te roepen :wink:

4 likes

Ik lees beide topics met interesse - en helaas zonder budget - maar vind het inmiddels echt vervelend dat dit draadje meer gaat over het ander voorstel dan de Laco die hier voorligt. Verhuis dat gesprek toch daarheen, is mijn suggestie.

De cleane strap is mooi. Ik vind klinknagels eigenlijk afleidend, maar erken dat ik geen historisch besef heb.

15 likes

Getuigt ook van (te) weinig waardering en respect voor @MGS die veel tijd en moeite in dit voorstel heeft gestoken. Jammer………

14 likes

Je hebt het constant hier over de andere kanshebber, dat doe je niet in dit topic. Maar goed jij hoort vooral graag jezelf praten, dus dit zal vast ook niet landen.

On topic: ik vind deze Laco een leuk horloge, goede maat ook.
Voor het eerst in jaren ga ik serieus overwegen om mee te doen mocht de Laco het worden.

Top voorstel deze flieger.

10 likes

Alsjeblieft zeg… Ok ik wou wegblijven uit dit topic en dit is ook mijn enige keer dat ik reageer. Mensen praat hier vooral lekker over de Laco, het is toch mooi dat iemand de moeite neemt om met een voorstel te komen, dus praat daar gerust over.

Ik mijn manier, dit voorstel een andere manier. En ja Leen, dit is even persoonlijk naar jou, de vorige HFLE greep je elke kans aan om te klagen over BM en nu doe je dat weer. Ik snap dat je het merk niks vindt, dat je mij niks gunt, allemaal prima. Maar als je even leest zie je dat ik al tig keer roep dat er niks concreet wordt toegezegd. Lezen heet dat. BM haat bril af, ga lekker buiten zitten en heb het er niet meer over.

Nu terug naar de Laco. @MGS ik vind het een leuk voorstel en we gaan gewoon kijken wat de uitkomst wordt. We hebben al even kort contact gehad en niets dan lof voor je enthousiasme!

40 likes

Constant is bij jou wel heel relatief? Zoveel heb ik hier niet geschreven en zeker deze HFLE niet negatief bejegend, dus idd land zeker niet. En nu kopen die Laco, afwachten of je het ook echt gaat doen :rofl:

Geen haat hoor en als het persoonlijk wordt, doe dat dan per persoonlijk bericht.

1 like

Gezellig hier.
Er zijn 2 voorstellen. Waarschijnlijk vind je één van de twee het mooist. Ga dan lekker in het kamp van je favoriete horloge positiviteit brengen en focus je daarop. Dan heb je de grootste kans dat jouw favoriet ook daadwerkelijk wint.

11 likes

Wordt de doorzicht bodem zoiets?

2 likes

Een kameel is een paard getekend door een committee

2 likes

Nee zoiets, zie openingspost:

De foto die jij post is een handopwinder.

3 likes

Oh ja, het is een automatisch uurwerk

1 like