HFLE 2026 Finaal Voorstel Laco Flieger Pro Taupe

Grappig hè. Heb met de Brunmontagne precies hetzelfde. Als deze niet wint is een gewone Ambassador zeker het overwegen waard.

1 like

Leuk initiatief, Laco is een prima merk helaas is een flieger niet echt mijn smaak. Maar leuk voor de leden dat er wat te kiezen valt. In principe is het al een compleet voorstel waarbij je de keus hebt op 3 opties. Zo kan het ook natuurlijk, zelf ben ik meer een voorstander dat de leden meer mee kunnen denken over de opties. Maar dat is verder boeien, tis mijn smaak niet maar ik vind het leuk dat er nu 2 HFLE’s zijn.
Benieuwd welke van de 2 de HFLE 2026 gaat worden.
Heb zelf niet gestemd om geen verwachtingen te creeren, ook niet gedaan bij het andere voorstel.
Bepaal pas of ik mee ga doen, als er een finaal voorstel ligt :smiley:

Succes in de strijd met @Brunmontagne, hetzelfde natuurlijk ook voor de andere HFLE :+1:

5 likes

Ik merk tot op heden een voorkeur voor de 40mm variant. Ben benieuwd waar de meeste stemmen uiteindelijk naar toe gaan.

2 likes

2026 is een uniek jaar! Twee HFLE’s!
Ik ben daar gloeiend voorstander van.

1 like

Leukste voorstel sinds jaren moet ik zeggen, en gelukkig een redelijk kant en klaar voorstel.
Geen eindeloos compromis, take it or leave it.

Mwah, dat vind ik dan wel wat minder. Maar Henrik is het opperhoofd dus dan gaat het zo.
Twee keer een nummer 1 voor hem. :smile:

Edit, klopt dit wel?

3 likes

Jezus wat naaien mensen elkaar makkelijk op.

Nee er klopt natuurlijk geen hout van, lees HET HFLE 2026 TOPIC hier.

1 like

@fredpanarai1 bedoelt toch gewoon dat er twee kandidaten zijn. Hij zegt zelfs dat hij benieuwd is welke het gaat worden

6 likes

Ik laat het stemtopic tot vanavond open staan. De kastmaat die op dat moment de meest stemmen heeft wordt de definitieve voorstel qua maatvoering voor de Laco HFLE 2026.

4 likes

Is het geen mogelijkheid om voor een bouwmuster A wijzerplaat, zonder vermelding van Laco te gaan?

1 like

Nee, deze optie is er niet.

Denk ik niet, wel de HFLE die het gaat worden daar krijgt Henrik nr.1 van, de bofkont :wink:

3 likes

Dat staat inderdaad duidelijk in de regels. Het horlogemerk krijgt een platform. En kan onder liefhebbers een uniek horloge uitbrengen. Degene die het platform aanbiedt krijgt dus nummer 1/xxx. Wel zo netjes denk ik zo.

2 likes

Dus Henrik heeft een hele collectie aan HFLE’s?

@hendrik Heb je ze nog allemaal? Zou een leuke foto zijn.

3 likes

Ik ben Henrik niet :innocent:

10 likes

Scheelt 1 letter maar het is Henrik die de eigenaar van het hf is, @hendrik zou het wel willen natuurlijk :wink:

1 like

Neen, hij heeft niet de gehele collectie want hij heeft één exemplaar laten veilen voor het goede doel. Was de uitkomst van wat heisa omtrent een niet goed gecommuniceerde eindejaars HF aktie waar één van de mods direct de stekker dacht uit te kunnen trekken.

De actie werd alsnog geaccordeerd en omdat te steunen (dunkt me) heeft Henrik een Keizerlijk gebaar gemaakt en zijn exemplaar laten veilen alhier.

2 likes

Aa. Typ foutje :innocent:

@Henrik

1 like

Welke was dat Marco, heb ze allemaal op een rijtje staan hier maar dacht dat Henrik ze allemaal nog had?

Hlfe-charity-veiling-dww-oostpoort-no-1

1 like

[quote=“fredpanarai1, post:104, topic:606116”]

[quote=“fredpanarai1, post:104, topic:606116”]
het is Henrik die de eigenaar van het hf is, @hendrik zou het wel willen natuurlijk :wink:

Denk het niet hoor. Wat een gezeur met zo n forum. Heb het ooit wel willen kopen, maar alleen niet zonder de mod s en met name Jur. :crazy_face:

1 like