De EMG is binnen en het is te hopen dat de 2e zending spoedig zal volgen!
De EMG HFLE17 heeft al een hoop aandacht gekregen, masr welke HFLE’s zijn er nog meer? En welke bandencombi’s zijn mooi en mogelijk met de EMG.
Hier in standaard uitvoering:
Knoop er eens een jubilee aan. Dan is die misschien te pruimen.
Nee
Eindelijk !! Na wat miskleunen van Tante Pos (die me vandaag opnieuw een near-heart-failure bezorgden) hangt ie dan eindelijk om de pols. Meteen het maanden klaarliggende bandje erop. Happy !! Mooi ding, wow!
Straks nog even met een ander bandje proberen, maar dit wordt het vermoedelijke ‘huwelijk’.
Gisteren opgehaald: mijn nieuwe investering voor mijn ‘holding’.
Kijk eens hoe hij staat op mijn ‘holding’?! 
Het gaat goed met de stocks zo te zien. 
Ik heb een like gegeven voor investering en holding, niet voor die band. Wat is die band breed van de zijkant gezien.
Ik stem voor een 20 naar 16mm.
Prima! Over smaak valt niet te twisten. Ik heb trouwens voor de zomer een 20/16-band klaarliggen, maar die vind nu te licht.
Voor alle duidelijkheid, @HanDavinci, hier mijn zomerbandje voor de HFLE2020:
Kleur van de band is ongeveer vergelijkbaar met de originele band zoals de HFLE2020 standaard wordt geleverd. Alleen is deze band korter (7/11 cm) en van het merk Colareb.
Cool!
Een mooie Molequin zou ook niet misstaan (zijn nieuw wel duur).
Met
heb ik zelf geen ervaring. Wel met Colareb. De laatste is zeker van hoge kwaliteit met typische hoge kwaliteit Italiaans leer. Het assortiment is misschien wel wat behoudend qua kleuren.
Ik prefereer trouwens de Colareb-banden (zoals in mijn posts hierboven) niet alleen vanwege de betere bandenmaat voor mijn korte polsomtrek (Zij hebben ook normale lengtes.), maar ook de dikte van de band; De standaardband is — naar mijn mening — toch iets te dun. De dikkere Colareb-band combineert beter met de robuuste lugs van de HFLE2020.
Hierdoor zou ik er wel 1 willen…
Eh, waardoor? 
De foto 
Thanx