HFLE only

Geen idee.

Mooi hoor!

Om te beginnen moet je dat niet accepteren. Dat moet je aankaarten bij PostNL.

Daarnaast: als dat niks oplevert, contact opnemen met Jurk. Er zijn nog albums over die in eerste instantie bedoeld zijn voor mensen die het niet hebben ontvangen.

3 likes

Ik wacht nog even af. Er is nog een tweede brievenbuspakket voor mij vermist. Met kerstkaarten.:joy: Die rekening is al kwijtgescholden.
Ik ben een AH in gesprint om ze maar daar te kopen.

14 likes

Dat staat m erg mooi zeg die band!

1 like

Dank. Draagt ook erg prettig.

1 like

Goed initiatief, maar waarom het topic niet gewoon ‘HFLE only’ noemen? Is het niet veel leuker en mooier om allerlei HFLE’s voorbij zien komen?

2 likes

Nergens om, @Airmannetje, maar stop nou eens met al die foto’s. Jij wrijft het zo bij mij er nogal in, dat ik nog niets heb gehoord en niets heb. Balen!

3 likes

Zie de mail zou ik zeggen

1 like

Mail? Welluke?

Heb een algemene mail ontvangen over de HFLE 2020 vanmorgen.

1 like

En ik direct mijn mailbox induiken; niks. :sob:
Wat een deceptie in ochtend. Ik wacht nog even lekker. Ze komt vanzelf.

En binnen is de mail!

2 likes

hier ook de mail ontvangen :ok_hand: :smiley: :+1:

1 like

Positief nieuws, mag ik hopen?!

1 like

Mwah. De optie “opzenden doen we ook” ontbreekt. Er nu zelf om gevraagd, uiteraard tegen betaling van de kosten.

4 likes

Hopelijk mag u hem snel in ontvangst nemen. Helaas nog even geduld, maar het is de moeite waard​:+1::smiley:

2 likes

:thinking::thinking::thinking:
Bijzonder, mijn mailbox is nog leeg, zelfs de spambox, waar je vaak Climholland mail zou verwachten. :joy::joy:

3 likes

Weet je zeker dat je je e-mailadres opgegeven hebt, en niet je k-mail? :camel: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes