HFLE only

De HFLE 2020 zal vanaf ongeveer nu wel langzaam binnen gaan druppelen bij de kopers.
Ik kan alleen maar zeggen dat het echt een prachtig horloge is geworden, de kast is werkelijk een kunststukje op zichzelf!

Ik ben reuze benieuwd naar alle foto’s straks dus om die reden ook meteen dit topic.
Laat maar komen de foto’s van dit prachtstuk, alle banden combo’s die jullie bedenken en foto’s in actie.

Ik ben benieuwd.

Hier alvast mijn eerste sfeer impressie bijdrage.

57 likes

Het is inderdaad een beauty! :heart_eyes: Ik kan niet wachten totdat de mijne er is… Zijn ze inmiddels al verstuurd dan voor zover je weet?

2 likes

Ik heb geen inside info, maar ik heb wel gezien dat er hard aan gewerkt wordt en het dus echt niet lang meer kan duren.
Het zijn de laatste loodjes qua wachten…

2 likes

Schitterend!! Tevens prachtige foto’s. Zou deze ook wel eens met een blauwe plaat willen zien.

P.s. Ligt ie nu in een bedje van jam??? Een schoonheidskuurtje??

2 likes

Nee, joh. @anon53002072EV gaat in stijl; Da’s kaviaar natuurlijk :rofl:

1 like

Zeker, maar wel zeer de moeite waard! :+1: :wink:

2 likes

he

jam idd

Prachtige foto’s👍!!!

1 like

In Delfts Blauw schaaltje :ok_hand:

3 likes

Laat maar.

Fotograferen kon jij altijd al wel, de juiste horloges kiezen ging je ook nooit slecht af,…tsja, en dan die combinatie hè, dat maakt het wel heel aantrekkelijk!
:+1::+1::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Hij is mooi. Heel mooi.

1 like

Ik kan ook niet wachten tot ik de mijne heb.
Heb je ook een lumeshot?

1 like

Dat kan nu wel zie ik als ik naar buiten kijk.
Aardedonker…:smirk:

2 likes

U had nog een beetje Cumberland saus over? :joy:

Ja, lume komt zeker van pas vandaag. :joy: Blij dat ik hem met lume heb besteld.

1 like

Hopen dat het met de limited goed gaat. Ik heb de strip van Jurk nooit ontvangen.:frowning:

Balen!

1 like

Het gekke is dat het in mijn postnl app wel staat als bezorgd. Om 09.17 of zo. Heb het echter nooit gezien.

Wellicht gewoon afgetekend door een postbode zodat ie wordt betaald.