Voor degenen die de HFLE2011 gemist hebben…
En ook hier zijn de omlijningen om de indices te dun. Maar nu lijkt het wel erg een Rolex Explorer2.
Ik meen me te herinneren dat de HFLE2011 de enige witte Ocean zou worden.
Tommaat Schreef:
Geïnspireerd door XXoF?
http://www.horlogeforum.nl/read.php?18,366672
Daar moest ik dus ook meteen aan denken
Mijn gevoelens over dit “merk” worden lijken wederom bevestigd te worden(td)
Wat is trouwens aramar.nl? Ik zou me schamen om hier achterop te staan want je komt over als zijnde een replica dealer.
Ik ben de hommages persoonlijk een beetje ontgroeid. Vroeger had ik geen probleem een Steinhart of iets dergelijks te dragen, maar ik zal het tegenwoordig niet snel meer doen. Het is voor mij nu echt het origineel, of helemaal niets. Dan doel ik uiteraard niet op de ‘echte’ hommages, maar puur op de horloges die bijna een één op één kopie van het origineel zijn. Misschien heeft het te maken met het feit dat ik zelf voor een Rolex aan het sparen ben, ik weet het niet, maar wat ik wel weet is dat het niet meer voor mij is weggelegd.
XXoF Schreef:
Tommaat Schreef:
Geïnspireerd door XXoF?
http://www.horlogeforum.nl/read.php?18,366672Daar moest ik dus ook meteen aan denken
Mijn gevoelens over dit “merk” worden lijken
wederom bevestigd te worden(td)Wat is trouwens aramar.nl? Ik zou me schamen om
hier achterop te staan want je komt over als
zijnde een replica dealer.
Ik zou ook nooit zo’n horloge kopen. Zou mij ook het gevoel geven dat ik met een replica rondloop. Maar smaken verschillen, de HFLE 2011 is ook een hommage geworden. Ik vind het vooral jammer dat Steinhart dit soort horloges blijft maken. Ik denk dat ze goed in staat zijn om zelf leuke ontwerpen te maken.
Aramar.nl is geloof ik de webshop van forumlid Zoltar? Heeft die dan ook zijn eigen limited laten maken?
Tommaat Schreef:
Aramar.nl is geloof ik de webshop van forumlid
Zoltar? Heeft die dan ook zijn eigen limited laten
maken?
Klopt. Hij was volgens mij de eerste Nederlandse dealer van 't merk. En zo te zien heeft ie dat inderdaad gedaan.
Duidelijk afgekeken, maar wel mooi, mijns inziens mooier dan de HFLE2011, maar dat is persoonlijk.
sorcees Schreef:
Duidelijk afgekeken, maar wel mooi, mijns inziens
mooier dan de HFLE2011, maar dat is persoonlijk.
Een stuk netter ook. Mooi bij een strakke witte outfit. Of lichtbruin. En waarschijnlijk geen vlekken op de bezel.