Dat was ook Chip’s indruk (daarom stelde hij zelf optie F voor).
Ik vind F juist drukker ogen door de “pepsi-bezel” én om en om gekleurde cijfers.
Oh ik geef bij deze alvast aan dat ik een voorstander ben voor de optie voor een lederen band (mits reëel geprijsd en mooi aansluitend aan de kast)
Ik vind F eigenlijk drukker ogen doordat de kleur om en om is.
Sluit de stemronde maar
G & E
Leer past wel bij een G horloge
Ik zou zeggen D F E
Ik ga voor de eierwekkers!
Eerste indruk: G-E-C
Ik wil bij deze de organisatie complimenteren en bedanken voor al hun belangeloze inzet! Keep up the good work.
G ziet er mij persoonlijk te druk en cheap uit, alsof je alle moeite van de wereld aan het doen bent om iets “aparts” neer te zetten. Doe mij maar iets ingetogener maar stijvol e-b-c dan.
Als dit een exit poll zou zijn, heeft G nu al bijna 25% van de stemmen
Alle lof dus voor het HFLE team, dat ze deze optie hebben toegevoegd
G is op eerste indruk leuk. Als je langer naar kijkt wordt het drukker. Geen G voor mij.
D en A heeft mijn voorkeur. Rustiger en in balans. Dat pepsi verhaal is bij nader inzien toch niet zo mooi.
G is op het eerste zicht de optie. Maar verveelt misschien iets sneller. Nog even over nadenken.
Ja, dat vind ik ook. Hoe vaker je kijkt, deste saaier het wordt
Ik geloof dat ik G als 1e, 2e en 3e optie kies
Je hebt misschien wel een punt, moeilijk moeilijk.
Dan kies ik als tegenwicht C als 1e, 2e en 3e optie
Hoe langer ik naar de mogelijkheden kijk is dat voor mij de beste keus, lekker clean met functioneel oranje.
Mooie opties. Zelf zou ik zeggen ‘F’. Optie ‘G’ wordt inderdaad te druk IMHO. Mooi dat het zo profi wordt aangepakt. Veel succes mannen!