HFLE2016: vierde stemronde!

Dat was ook Chip’s indruk (daarom stelde hij zelf optie F voor).

Ik vind F juist drukker ogen door de “pepsi-bezel” én om en om gekleurde cijfers.

Oh ik geef bij deze alvast aan dat ik een voorstander ben voor de optie voor een lederen band (mits reëel geprijsd en mooi aansluitend aan de kast)

2 likes

Ik vind F eigenlijk drukker ogen doordat de kleur om en om is.

2 likes

Sluit de stemronde maar :wink:

G & E

1 like

Leer past wel bij een G horloge :relaxed:

Ik zou zeggen D F E

Ik ga voor de eierwekkers!

1 like

Toch goed dat G is toegevoegd :wink: Dit is dan ook mijn eerste keuze!

1 like

Eerste indruk: G-E-C

Ik wil bij deze de organisatie complimenteren en bedanken voor al hun belangeloze inzet! Keep up the good work.

2 likes

G ziet er mij persoonlijk te druk en cheap uit, alsof je alle moeite van de wereld aan het doen bent om iets “aparts” neer te zetten. Doe mij maar iets ingetogener maar stijvol :wink: e-b-c dan.

1 like

Als dit een exit poll zou zijn, heeft G nu al bijna 25% van de stemmen :astonished:
Alle lof dus voor het HFLE team, dat ze deze optie hebben toegevoegd :clap:

G is op eerste indruk leuk. Als je langer naar kijkt wordt het drukker. Geen G voor mij.
D en A heeft mijn voorkeur. Rustiger en in balans. Dat pepsi verhaal is bij nader inzien toch niet zo mooi.

1 like

G is op het eerste zicht de optie. Maar verveelt misschien iets sneller. Nog even over nadenken.

2 likes

Ja, dat vind ik ook. Hoe vaker je kijkt, deste saaier het wordt

Ik geloof dat ik G als 1e, 2e en 3e optie kies :slight_smile:

Je hebt misschien wel een punt, moeilijk moeilijk.

Dan kies ik als tegenwicht C als 1e, 2e en 3e optie :wink:

Hoe langer ik naar de mogelijkheden kijk is dat voor mij de beste keus, lekker clean met functioneel oranje.

1 like

Mooie opties. Zelf zou ik zeggen ‘F’. Optie ‘G’ wordt inderdaad te druk IMHO. Mooi dat het zo profi wordt aangepakt. Veel succes mannen!