Ik vind G niet te druk. Wel kleurrijker.
En omdat het oranje helemaal rond loopt, ziet het er wel evenwichtiger uit.
Wat een spuuglelijk kleedje.
Iets wat lelijk is wordt nooit mooi. Iets wat mooi is wordt nooit lelijk.
Ik vermaak me kostelijk met jullie
Ben zelf erg in mijn nopjes met deze stemronde. Het gaat echt alle kanten in! Zeer benieuwd naar het eindresultaat en nog geen idee wat ik zelf ga stemmen. Dat is het nadeel van deze ontwerpen in overleg uit een groter aantal gekozen te hebben: ik kijk er al een tijdje tegenaan en voor elke optie is wel iets te zeggen.
Hoe dan ook, mijn complimenten aan de organisatie!
Nu maar eens goed nadenken, maar ik denk dat ik ook voor G ga.
Ik ga denk ik voor B-E-F, omdat dat de grappigste combinatie is.
Om die zelfde reden wilde ik eigenlijk voor de Aevig Balaur F-A-G gaan.
Ik heb nog even gekeken op de site van Aevig hoe het oranje er in het ‘echt’ uit komt te zien bij het standaard model. Als je dit vertaalt naar naar de bovenstaande ontwerpen kun je je er wellicht een beter beeld bij vormen en lijkt het mij iets minder heftig.
E
F
G
Denk ik
Heb gisteren een Mido Multifort overgenomen die hier op het forum te koop stond. Daar vind ik het wel mooi staan, maar als ik G kies heb ik straks 2 soortgelijke. Wel anders qua vormgeving, maar toch. Pffff ik vind het een lastige keuze.
Doe dat dan ook niet!
Maar hij was zo mooi, deze trouwens ook.
Die heb je dus ook gekozen omdat je de combinatie mooi vond!
Het confectie pak is dus binnen en het maatpak wordt ontworpen
Dus toch maar G of E?
Ik vind E eerlijk gezegd steeds mooier worden. Mijn keuze gaat daar misschien wel op vallen.
Ja die is wel minder kermis.
De Mido lijkt dan toch weer meer op E, dan op G
Zojuist maar ingestapt, de HFLE is nu al wat ik er van had gehoopt (en mijn dochter zegt dat ik het MOET doen, daar ga ik niet tegenin). Ik ga in ieder geval G stemmen. Tweede en derde keus ben ik nog niet uit.
Echt gaaf om zo’n project mee te mogen maken