HFLE2021: Verkiezingen! [Officieel Stemtopic]

Het is crisis hé @WristCandy

1 like

50 mensen hebben betaald en 142 keer is er gecheckt of er al meer mensen zijn ingestapt :stuck_out_tongue:

6 likes

Dat zullen beide teamchefs zeker zijn hahahaha!

2 likes

De meer dan 500 stemmen over de voorbije 5 jaar zijn het niet met je eens.

Door te smeken. Nee serieus doe me even een PB en we regelen dit!

2 likes

Zo,
Dat is gebeurd.
Betaald zonder paypal, hoera.
Ik hoor er weer bij en ook nog gestemd. :grinning:

groetjes Lenno

p.s. bedankt @GhentWatch

3 likes

Je snapt wel dat, indien het niet jouw keuze wordt, @GhentWatch niks kan terug storten.

4 likes

Ik weet het,
Maar als de grenzen weer open gaan zou het toch volgend jaar moeten lukken.

groetjes Lenno

1 like

Sorry not sorry! Dank voor de Westernunion !

3 likes

Snap niet wat men tegen PayPal heeft. Is een super eenvoudige en veilige manier van betalen en de koper/betaler is goed verzekerd tegen niet ontvangen bestellingen. Heb dit een paar keer gehad en 1 verzoek tot terugbetaling is al voldoende.

2 likes

:point_up_2:

1 like

Ben in 2005 vanwege een akkefietje tussen Microsoft en eBay al bezig om mijn PayPal (en eBay) account weer te kunnen gebruiken maar dat heb ik een jaar of tien geleden al opgegeven.

Hopeloze bende die klantenservice en ga het nooit meer gebruiken. Jammer want ik had echt wel willen meestemmen en mogelijk een supervette HFLE met witte dial willen bekomen maar helaas…

Effe PM sturen en we regelen een andere betaalmethode.

2 likes

Top service!!!

Ik snap idd (ook) niet wat men tegen PayPal heeft, maar mooi dat je een alternatief biedt!

Doe mij maar Pfizer ipv AstraZeneca.
Past wss ook beter bij de blauwe Pfizer’s die ik 3xdaags slik.
(Niet doen alsof je me niet begrijpt)
:crazy_face:

1 like

3x daags?! Zo… Jij houdt je poot wel stijf he :rofl:

Laten we het maar houden op de voorkeur qua Representor dan :stuck_out_tongue:

2 likes

Waarom niet een nieuwe account openen?

Omdat:

  • Ik geen account met een ander e-mailadres mag openen.
  • Ik geen ander e-mailadres ga aanmaken voor PayPal
  • Ik mijn cc niet aan een ander account kan koppelen
  • Dit de eerste keer is in 16 jaar dat het überhaupt een ‘probleem’ is dat ik geen Paypal kan gebruiken
  • Omdat Cody zo flexibel is om een prima alternatieve oplossing te bieden en ook dit weer overkomen is
5 likes

Ik zou niet zonder kunnen :slightly_smiling_face:

@GhentWatch
Bedankt Cody, heb betaald en gestemd :+1:

Op de valreep nog gestemd voor m’n eerste HFLE, heel benieuwd wie het gaat worden. Gelukkig hoeven we niet meer heel lang te wachten. Hopelijk zijn er nog meer last minute stemmers, beide voorstellen verdienen het! Met veel plezier de topics en voorstellen van @crusial en @Brunmontagne gevolgd en gelezen, top!

4 likes