Ja… prachtig die gele wijzerplaat. Maakt het kiezen niet makkelijker
Keep wearing it in good health ![]()
Ik heb de turtle ook dus snap je gedachte ze zijn beide heel uniek.
Drie Turtles gehad, enorme kwaliteit voor dat geld.
Drie meca’s van HGP gehad, enorme kwaliteit voor het geld.
Seiko is de dikke met 22mm band HGP de slanke en 20mm band. Seiko met datum, HGP geen datum en quartz dus altijd ready for action.
Keuzes………
Ik zou de Commando 300 doen……
Looks nice louis! Ik ben stiekem iets meer een Quartz liefhebber… gewoon een “grab&go”. Voornamelijk door de ervaring met mijn eerste automaat (NY0040). Prachtig ding, maarja, na 2 dagen mag je hem al weer instellen
Die no-date commando heeft ook wel echt wat… prachtige horloges!
Goede morgen en welkom alhier,
Met de informatie die je hier krijgt kun je wel een keuze maken lijkt me.
Ik heb de Commando automaat gehad en vond en vind het nog steeds een gave klok!
Betaalde graag wat meer voor die net iets andere kleurstelling. En dat ik n automaat na 2 dagen weer in moet stellen zal me een worst zijn! Klusje van 20 seconden., en als ik dan toch al van horloge wissel…
Nou succes met je keuze en veel plezier hier!
Plaatje voor de sfeer ![]()
Staat deze trouwens nog in het blauw hier?
Welkom!
Ik heb zelf een aantal Seiko duikers gehad
(Skx, Monster gen 1, mini turtle, Tuna solar).
Deze zijn allemaal de deur uit gegaan, ook wegens wisselende nauwkeurigheid en ben nu super tevreden met de HGP mecaquartz die er voor terug is gekomen.
Heb zelf niet hele grote polsen (16.5 cm omtrek) maar de HGP zit mij als gegoten. Een vriend heeft de Save the Ocean turtle, werkelijk prachtig horloge waar je niet mis mee kan gaan, maar voor mij net een stukje te groot qua Lug 2 lug.
Heb de mijne sinds januari (hier op t forum gekocht) en het is sindsdien mijn meest gedragen horloge.
Wisselende nauwkeurigheid, als in? Extreem grote verschillen na enkele dagen? Ben ik wel benieuwd naar
prachtig op die nato btw
keep wearing it in good health.
Mijn 7S26 uurwerken waren het meest nauwkeurig. Heb ook een presage met een 6R en die loopt na 5 jaar zo slecht dat hij eigenlijk onbruikbaar is geworden, verliest ongeveer 20 minuten per dag. Ik vind het set and forget van de HGP heel erg fijn ![]()
Ook hier vandaag weer de HGP om.
Zo eerst maar eens onder het gemalen water door dacht ik zo. En dan een avond wissel naar een 1521.
Nogmaals, skitterend op mesh! Nu dus spijt dat ik ene gele op rubber niet heb overgenomen… wilde namelijk op staal, maar dit is mss wel mooier dan op de BoR ![]()
Dank!
Ik had m ook op geel rubber deze mesh had ik nog in de la liggen.
HGP is weer aan het teasen… De rode 24 uurs aanduiding is er al op de Commando versie, maar de 12 uurs markering is anders. Zou er iets nieuws aan zitten te komen?
Wellicht toch maar even wachten met die pepsi gmt dan…
Ja, ze moeten toch wat om de verkoop op gang te houden… ![]()
![]()
Lijkt er wel op.
Ik vind het toch knap dat bij zo’n klein(schalig) merk er zoveel blijft gebeuren! Het is zeker geen saaie boel, bij HGP!
![]()
Jesus, T! Waarom?! ![]()
Hier nog 'n dagje de GMT, trouwens!![]()
![]()
![]()
Minder duikers, minder horloges En wat anders
, daarom @TagEd
Maar voorlopig…
Goeie smorges mannen!
Oh en weten jullie dat er per 1 juli standaard 3 euro invoer kosten komen bij Ali en andere Chinese winkels?
Hou je überhaubt nog wel een
duiker
over zo? ![]()
per 1 juli standaard 3 euro invoer kosten komen bij Ali en andere Chinese winkels
Ja, da’s mooi köt!
Invoerrechten betalen voor e-commerce | Douane Nederland
En wat anders
Ehm, had je al gedeeld wat ervoor terugkomt? Ben het even kwijt… ![]()
per 1 juli standaard 3 euro invoer kosten komen bij Ali en andere Chinese winkels
Komt ie nou mee ![]()
Nu dus spijt dat ik ene gele op rubber niet heb overgenomen…
![]()