HGP Only 🇫🇷

Het begint buiten langzaam maar zeker iets aangenamer te worden. Dus daar maar even gaan zitten, met een paar noodzakelijke zaken binnen handbereik. :sunglasses:


9 likes

Vandaag weer deze lekkere zomerknaller!:sunglasses: Op de achtergrond staat een ventilator overuren te draaien. Een verloren strijd…:sunny::sweat_smile:

5 likes

Iemand een blauwe HGP Tropic over en wil ruilen tegen een blauwe? :innocent:
Plaatje voor de sfeer


Een blauwe tegen een blauwe? :yum:

2 likes

Hoe bedoel je?

O ik zie het al :face_with_peeking_eye:

2 likes

Het zal de warmte zijn.

2 likes

Dat dus! :hot_face::hot_face::hot_face:
Kan m niet meer wijzigen. Waar is het potlood :pencil2:

1 like

Weg…… te laat……

Termijn om te kunnen wijzigen is een uur meen ik me te herinneren.

1 like

:hot_face::hot_face::hot_face::laughing:

1 like

In de Squale kroeg ging de laatste dagen over oranje bandjes, sommigen raakten het spoor bijster.
Voor hen heb ik een topic gemaakt, doe er je voordeel mee :stuck_out_tongue_winking_eye:

The Orange Strap Pub - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

2 likes

Oranje………

2 likes