Op meerdere plekken waar ik hier rondhang gaat het de laatste tijd vaak over oranje bandjes. Ook liefhebber? Laat ze zien en/of doe inspiratie op.
Draag je hier nou een ISOfrane binnenstebuiten? ![]()
1 like
Niet dat ik weet, af fabriek zo geleverd
Is ook geen Isofrane dus
2 likes
Heb, op dit moment even nergens oranje aan zitten. Alleen een oranje wijzerplaat. Maar ik wil het topic niet vervuilen, zoals ik in de Squale kroeg al zo vaak doe… ![]()
1 like
Niks voor jou zo’n vlak topic-onderwerp. Behoefte aan wat likes/reacties? ![]()
Duurzaam bezig Edje ![]()
1 like
Ja joh, ik rijd zelfs, nu al ruim drie maanden, elektrisch. Aan mij zal het niet liggen!
![]()
1 like


























