Lekkerrrrrr
Nee joh, heel normaal.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik twijfel nog altijd over een tatoeage met het drietal Nilfisk, Husqvarna en Volvo… ![]()
nilfisk zo noem ik mijn vrouw altijd ![]()
Nou, ik ben zojuist gezwicht voor een relatief onverwachte kanshebber…
… de Bonetto Cinturini 295 in oranje dus! (alleen het bandje…)
Hier natuurlijk ook bekend als de standaard zwarte band op de Squale Sub-37 en Corallo.
volvo zou ik ook wel doen hoor… ik heb een andere zweeds dingetje op de arm maar zon mooi geel schild met een eland erin waarom niet… op de kuit ofzo !
Nice!
Ja ‘s mooi, voor welk horloge wil deze band? Misschien was dat al besproken maar door al die verschillende oranje banden ben ik de weg even kwijt.
Leuk
ben benieuwd hoe (of) die over de lugs draait. Ik heb ooit een keer zo’n (hele oude) Squale band gehad met golfjes en van die flapjes maar die draaide niet lekker op de 1521 waar ie bij zat ![]()
Als deze mooi valt een leuke optie ![]()
Mooie tattoo, verkeerde plaats!
Hij moet achter in je nek. Net boven het boordje van je overhemd! ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik ook op de radar maar nog niet het juiste horloge erbij.
Hahaha. Heerlijke manier van denken Tech ![]()
Jezus, wat ben jij ouderwets!
Ik noem mijn vrouw Dyson……
opgegroeid met een roze konijn he, kan t ook niet helpen…
Lekkerrrrrr





