Wat zijn trouwens de ervaringen met de Zuludiver rubberen banden? (gemaakt van HNBR)
! Let op de Tropic tapert haast niet dat moet je maar willen
Prima spul! Deze had ik op mn Matic
En later deze
ja heel positief (van mij uit iig) ik heb die aquawave in het zwart gehad en vond dat een van de (zo niet dé) fijnste tropic(s) die ik heb gehad
tapert ook niet zo hard en ik vind het uiteinde/puntje zo wel mooi, mooie buckle ook
Die Stormforce/tsunami heb ik ook gehad (ook in het oranje) die is wat dunner/slanker en het oranje (voor mij
) te licht, dus ik weet niet of die aquawave wat donkerder is, lijkt op sommige plaatjes wel, op anderen weer niet ![]()
Nu het toch al de hele dag over bandjes gaat… ik heb van de week deze nato’s van B&J binnen gekregen. Erg fijne bandjes!
Het valt niet mee ze de plas over te krijgen. Maar met hulp van een doorstuur service in Duitsland heb ik ze binnen. ![]()
Jeetje, @hfln! Met deze hitte onder de naald! ![]()
Of staat de airco daar flink de loeien?
![]()
Nee joh, ik heb twee HGPtjes op origineel rubber en ze zijn juist hartstikke soepel!
Hier, met een ijskoud Hertogje en wat lekkere muziek, voor de ventilator. Grootste deel van de dag in de auto gezeten. Dat was een stuk beter uit te houden! ![]()
Bonuspunten voor wie artiest en album raadt!
![]()
Outlandos d’amour - the Police ![]()
Dibs op de Le Mans! ![]()
Daar had je wel ff een verzamelbestelling van mogen maken
hebben die toevallig niks oranjes in het assortiment
zien er strak uit ![]()
Haha ja ook niet mijn hobby, maar lag gelukkig relatief in de buurt van de airco waardoor het nog wel te doen was…
Hahahaha nee. Hoe kom je er ook op om dit op je lichaam te tatoeëren?!
Ik ga het noteren ![]()
Ja dat heb ik bewust even niet gedaan. Want het probleem is dus dat B&J na de Brexit nog maar naar een heel beperkt aantal landen verstuurd. Waaronder dus de VS en Duitsland. Grote voordeel is dat er dan geen extra taxes bij komen. Maar goed, je moet het dus bij een doorstuurservice laten versturen die het vervolgens weer naar NL doorsturen. Maar het werkt! Via ‘De Huifkar’.
Kwalitatief hele fijne bandjes. Zware hardware en gewoon een heel goed ontwerp.
Dit is gewoon een foto van m’n eigen been ![]()
De vraag blijft staan ![]()

![]()
Haha, geweldig! ![]()
![]()
Ik zou er ook voor tekenen.
Bij ons in huis is het 23 graden.
Met een luchtvochtigheid van 80%!!
De vloerkleden liggen nu buiten te drogen.
23 graden is voor nu echt frisjes toch?









