Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Ja maar die luchtvochtigheid is killing. We hebben een huis-van-de-toekomst met een warmtepomp en vloerkoeling. En dat gaat heel lang heel goed, tot de temperaturen zo extreem worden dat de vloer gaat condenseren. :grimacing:

Ik heb gisteren al snel een grote luchtontvochtiger besteld, maar DHL heeft vertraging. :sweat_smile:

2 likes

Oh, ja de vloer is dan te koud…. Je kan natuurlijk ook zelf over de vloer gaan rollen, dan blijf je lekker koel en maak je tegelijkertijd je vloer droog.

3 likes

er lopen er hier ook rond met rolly en tudie tattoos hoor… dus niet zo gek toch :rofl:

3 likes

Pfoee niet best Pett!
Hier is het toch ook wel 26-27 graden in huis, met een 60-70 procent luchtvochtigheid. Plaatselijk 90-100% overigens :joy:

Geïnspireerd door

en het klamme rubber net even een klassieker op nato gezet.

Code Rood! Cheers :beers:

11 likes

Lekkerrrrrr

1 like

Nee joh, heel normaal.:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::joy:

2 likes

Ik twijfel nog altijd over een tatoeage met het drietal Nilfisk, Husqvarna en Volvo… :innocent:

2 likes

nilfisk zo noem ik mijn vrouw altijd :rofl:

3 likes

Nou, ik ben zojuist gezwicht voor een relatief onverwachte kanshebber…

… de Bonetto Cinturini 295 in oranje dus! (alleen het bandje…)

Hier natuurlijk ook bekend als de standaard zwarte band op de Squale Sub-37 en Corallo.

10 likes

volvo zou ik ook wel doen hoor… ik heb een andere zweeds dingetje op de arm maar zon mooi geel schild met een eland erin waarom niet… op de kuit ofzo !

Dat werkt wel aanstekelijk…

7 likes

Nice!

Ja ‘s mooi, voor welk horloge wil deze band? Misschien was dat al besproken maar door al die verschillende oranje banden ben ik de weg even kwijt.

1 like

En dusss…

The Orange Strap Pub - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

5 likes

Leuk :+1: ben benieuwd hoe (of) die over de lugs draait. Ik heb ooit een keer zo’n (hele oude) Squale band gehad met golfjes en van die flapjes maar die draaide niet lekker op de 1521 waar ie bij zat :sweat_smile:

Als deze mooi valt een leuke optie :ok_hand:

1 like

Mooie tattoo, verkeerde plaats!
Hij moet achter in je nek. Net boven het boordje van je overhemd! :pencil2::rofl:

5 likes

:face_with_peeking_eye::heavy_check_mark::smile:

1 like

Die heb ik ook op de radar maar nog niet het juiste horloge erbij.

Hahaha. Heerlijke manier van denken Tech :joy:

1 like

Jezus, wat ben jij ouderwets!
Ik noem mijn vrouw Dyson……

2 likes