Ja maar die luchtvochtigheid is killing. We hebben een huis-van-de-toekomst met een warmtepomp en vloerkoeling. En dat gaat heel lang heel goed, tot de temperaturen zo extreem worden dat de vloer gaat condenseren.
Ik heb gisteren al snel een grote luchtontvochtiger besteld, maar DHL heeft vertraging.
Oh, ja de vloer is dan te koud…. Je kan natuurlijk ook zelf over de vloer gaan rollen, dan blijf je lekker koel en maak je tegelijkertijd je vloer droog.
volvo zou ik ook wel doen hoor… ik heb een andere zweeds dingetje op de arm maar zon mooi geel schild met een eland erin waarom niet… op de kuit ofzo !
Leuk ben benieuwd hoe (of) die over de lugs draait. Ik heb ooit een keer zo’n (hele oude) Squale band gehad met golfjes en van die flapjes maar die draaide niet lekker op de 1521 waar ie bij zat