Zeker niet ! Staat goed
Erg tof op een mesh!
Ja vind ik ook. Ik wou eerst een stalenband bestellen bij Hgp maar ik laat het zo.
Het lijkt zo wel een sunburst plaat. Maar dat is het niet toch!
Edit… AI I see.
Is dat zo’n Stille Zuidzee-eiland met van die huisjes op palen?
Het begint buiten langzaam maar zeker iets aangenamer te worden. Dus daar maar even gaan zitten, met een paar noodzakelijke zaken binnen handbereik. ![]()
Vandaag weer deze lekkere zomerknaller!
Op de achtergrond staat een ventilator overuren te draaien. Een verloren strijd…![]()
![]()
Een blauwe tegen een blauwe? ![]()
Hoe bedoel je?
O ik zie het al ![]()
Het zal de warmte zijn.
Dat dus! ![]()
![]()
![]()
Kan m niet meer wijzigen. Waar is het potlood ![]()
Weg…… te laat……
Termijn om te kunnen wijzigen is een uur meen ik me te herinneren.
![]()
![]()
![]()
![]()
In de Squale kroeg ging de laatste dagen over oranje bandjes, sommigen raakten het spoor bijster.
Voor hen heb ik een topic gemaakt, doe er je voordeel mee ![]()









