Hoe bedoel je?
O ik zie het al ![]()
Hoe bedoel je?
O ik zie het al ![]()
Het zal de warmte zijn.
Dat dus! ![]()
![]()
![]()
Kan m niet meer wijzigen. Waar is het potlood ![]()
Weg…… te laat……
Termijn om te kunnen wijzigen is een uur meen ik me te herinneren.
![]()
![]()
![]()
![]()
In de Squale kroeg ging de laatste dagen over oranje bandjes, sommigen raakten het spoor bijster.
Voor hen heb ik een topic gemaakt, doe er je voordeel mee ![]()
Veel bier in dit HGP topic! ![]()
![]()
Goed bezig! ![]()
![]()
![]()
Goedemorgen.
Bakje koffie en even door het club blad van het mooiste motormerk van de wereld bladeren ![]()
Nice! Een ijskoud Hertogje en een coole HGP! Geluk zitten 'm in dit soort kleine dingen!
![]()
Dag vriendelijke vrienden. Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een HGP. Hoe zijn de ervaring op lange termijn? Ik ben zelf mega geïnteresseerd in de 200M Mecaquartz Commando. Zit nog ergens tussen deze of gaan voor een Seiko Turtle
Sinds kort pas begonnen met ‘verzamelen’. Na een tijdje met mijn eerste diver (NY0014) ben ik verkocht. Thanks for helping out! ![]()
(Eerste comment op dit forum, dus ineens, aangenaam!!)
Kleine correctie, ervaringEN* & NY0040*. Ik was iets te enthousiast ![]()
Hey! Welkom op HF en in het altijd gezellige HGP-topic! Een Seiko Turtle is gewoon een prima horloge. Heb er meerdere gehad en goede ervaring mee en ik kan me eigenlijk niet herinneren ooit een negatief verhaal te hebben gelezen, over deze horloges. Dat gezegd hebbende, denk ik dat er hier niet veel leden zijn die hun HGP horloge al héél lang hebben, als in meer dan een jaar of drie. Aangezien ze toen hun come-back maakten. Maar, ik heb er twee, die (ook) heel goed bevallen. De originele Monnin-kast draag heel comfortabel. De horloges voelen kwalitatief goed en ze zien er goed uit, vind ik. Ik vind dat je heel veel horloge krijgt voor een bijzonder schappelijke prijs.
![]()
Hoop dat je hier iets aan hebt.
Dank voor je reactie, en dank voor de verwelkoming!
Ik weet dat het een beetje lastig is om de Turtle (automaat) met de mecaquartz te vergelijken. Beide hebben ze hun charmes. Maar zoals je zegt denk ik dat ik met beide niet mis kan gaan. Mijn vraag was inderdaad voornamelijk omdat ik nergens wat “long term reviews” kon terug vinden, van de HGP(s). Maar toen zag ik de lengte van de topic hier op HF, en wist ik dat ik goed zat. Thanks!
Ja… prachtig die gele wijzerplaat. Maakt het kiezen niet makkelijker
Keep wearing it in good health ![]()
Ik heb de turtle ook dus snap je gedachte ze zijn beide heel uniek.