HGP Only 🇫🇷

De blauwe 200m automatic commando

1 like


Ik was geïnspireerd, had ook nog een AliExpress oyster in een laatje maar die paste helaas niet.
Maar Nato doet t ook altijd goed :slight_smile:

4 likes

Iemand de oranje chrono besteld? Of ervaring met de anderkleurige chrono’s? Ben benieuwd naar wat live plaatjes. Toch wel erg geïntrigeerd door dit model!

1 like
1 like

Nieuwe banden……


6 likes

Die is leuk, he?! :blush: Maar nee, ik heb 'm niet besteld. Heb nu vier (automatische) chrono’s en ook al een oranje HGP (duiker). Dus zou niet echt wat toevoegen, voor mij in ieder geval. :person_shrugging:

1 like

Deze kast leent zich heel goed voor een Nato!
Ikzelf ben geen Nato fan maar ik snap niet dat er hier niet meer mensen zijn die m op een Nato zetten

Precies dat :slight_smile:
Heb altijd alleen maar stalen banden gedragen eigenlijk. Maar dit is echt een top combi. Heb de dubbele lead er wel afgeknipt moet ik zeggen.

1 like

Heb ik ook gedaan bij die 2 Nato die ik heb

Heb deze mesh erop gezet.
Ook niet verkeerd.

1 like