De blauwe 200m automatic commando
1 like
Ik was geïnspireerd, had ook nog een AliExpress oyster in een laatje maar die paste helaas niet.
Maar Nato doet t ook altijd goed
4 likes
Iemand de oranje chrono besteld? Of ervaring met de anderkleurige chrono’s? Ben benieuwd naar wat live plaatjes. Toch wel erg geïntrigeerd door dit model!
1 like
1 like
Die is leuk, he?!
Maar nee, ik heb 'm niet besteld. Heb nu vier (automatische) chrono’s en ook al een oranje HGP (duiker). Dus zou niet echt wat toevoegen, voor mij in ieder geval. ![]()
1 like
Deze kast leent zich heel goed voor een Nato!
Ikzelf ben geen Nato fan maar ik snap niet dat er hier niet meer mensen zijn die m op een Nato zetten
Precies dat ![]()
Heb altijd alleen maar stalen banden gedragen eigenlijk. Maar dit is echt een top combi. Heb de dubbele lead er wel afgeknipt moet ik zeggen.
1 like
Heb ik ook gedaan bij die 2 Nato die ik heb



