Een zwarte Tropic? Isdawa ![]()
Staat idd erg goed, een BoR aan die! En leuk om beetje af te kunnen wisselen! Bij twijfel zou ik 'm trouwens sowieso gewoon effe lekker houden. Anders moet je er straks weer een terug kopen (en zien te vinden), terwijl je nu een nog helemaal gave hebt. ![]()
Ik ga je advies opvolgen👍
Twijfel is weg, voor nu…
Als ik twijfel… dan ga ik m dragen, en 9 van de 10 x wil ik m dan houden ![]()
Iemand nog een BoR liggen waar die niks mee doet? ![]()
Heel ander gezicht meteen, met een BoR.
Denk dat ik er toch ook maar een ga bestellen voor mijn zwarte.
Speelde met de gedachte om hem te verkopen en een Squale 1521 te gaan kopen, maar dat is toch wel echt een hele andere klasse en dan heb ik geen beater meer … Keuzes
HGP moutarde……
Ik twijfelde ook lang of ik een stalen pvd band zou kopen voor de pvd. Uiteindelijk de pvd verkocht.
Heel dik zo😍
Ok roept u maar !
Hgp op oyster…
Bandje verkregen hier op t forum zonder eigenlijk doel maar even door de kist gegaan en dacht ! Hmmm hgp zou wel kunnen !
Staat ook goed👌
Is dat org Hgp band?
Daar ben ik ook benieuwd naar!
Nee geen origineel, ik heb geen idee van origine maar vermoed van ome Ali.
Geschroefde volle schakels alleen de endlinks zijn van die rammelende holle plaatjes…
Dat lijkt op de foto’s goed aan te sluiten. Ik zeg doen
.
Gisteren bijna een besteld, maar ja heb hem helemaal niet nodig
. Maar ja ze zijn zo leuk
Wat een hobby:crazy_face:
Gewoon doen !
lijkt er wel verdacht veel op, heb wel vaker gezien dat dit merk ideeen pikt ![]()





