![]()
Mooi man ![]()
Jazeker ik ben benieuwd.
Goed kleurtje. Mooie ook voor deze periode van het jaar #wk
Is dat dezelfde die je al hebt, maar dan een ander kleurtje?
Yep, Diaboliq Paratrooper.
Ik vind dit de lekkerste banden als je een horloge niet op staal wil. Mooi canvas van buiten en een leren binnenkant. Leer is heel lang gelooid met plantaardig spul en dus niet met chemisch afval.
Zeewater, douchen, zee, zwembad, hij kan het hebben.
Ah, klinkt goed! En staat sowieso goed! ![]()
Lekker, man!

Gefeliciteerd!
![]()
Congratulations ![]()
![]()
Gij kunt het leven van de zonnige kant zien ![]()
Eigenlijk hoop ik dat ze wat andere uitvoeringen met deze kast uitbrengen… ![]()
Maar, Lowietje ik vind die van jou ook een topper ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker hoor, gefeliciteerd.
Je hebt er het perfecte zomerweer bij ![]()
Heerlijk zomerhorloge, man!
![]()
Hier deze zomerse '80s TAG Heuer.
Ietsje minder heet vandaag, toch? Geniet van het weekend! ![]()
Toch wel heel leuk ding, hoor! Zou toch denken dat je daar toch wel (vrij snel) vanaf moet komen! Jammer, maar hopelijk snel weer door naar een nieuwe liefhebber!
Hij hoeft niet weg hoor, maar als ik er een medeforummer blij mee kan maken doe ik dat graag👍
Er zal zich vast wel een gegadigde melden. Bij mij is die nog niet van de pols geweest, misschien nog een stalenband erbij zien te krijgen tzt.
Nu twijfel ik weer, want met een BoR band smoelt hij wel heel anders🤔






