Hi. Bor hier. Ik klikte gisteren voor het eerst op dit topic. Kende HGP niet…
Resultaat: nu wil ik er ene ![]()
Die gele is gaaf, maar uitverkocht. Als ik m pre-order komt ie pas ná mijn zomervakantie, da’s wel zonde. Dus nog even over denken.
De chrono vind ik ook fraai overigens (en de gmt…).
Pfoeh, das alweer snel ![]()
Klus dagje, dus de HGP weer om.
Ik zie dat door de hydrauliek olie van vorige week het zaagsel mooi blijft plakken
.
Dan koop je toch de oranje ![]()
Morning, all!
![]()
![]()
Gisteren een geslaagd optreden gehad, bij de slotavond van het Alzheimer Café, hier in de regio. Dresscode was (hoe kan het ook anders?
): oranje. Dus had, uiteraard, m’n oranje HGPtje om.
Vandaag meteen door naar de GMT!
Geniet, voor zover mogelijk, van het mooie weer, mensen!![]()
Oh en, @bordewolf , welkom in ons midden en leuk dat je dit sympathieke merk ook ontdekt hebt! Ja, de gele was, wederom, heel snel uitverkocht. Heb zelf ook nog even getwijfeld. Maar besloten het toch even niet te doen. Ik heb (immers) wel al de
die ik ook vaak en met veel plezier draag en gisteren dus ook nog. Maar vandaag even op de internationale toer.
![]()
Thanks!
Ik ga nog even dit topic id gaten houden en HGP in general.
Had al een gele aangeboden gekregen van sympathiek lid maar àls ik er ene wil dan op staal.
Ik vind de chrono ook heel cool (maar net een Seiko chrono aangeschaft) en de GMT ook…
Dus ik ga nog even loeren voor nu.
![]()
Ik vind die gele wel heel goed kleuren.
Meestal ben ik team-oranje, maar ik dit geval zou ik voor geel gaan. ![]()
Was gezellig!
![]()
Zit even te denken; waren wij nou de enige mensen met een HGP, daar? ![]()
Ja, hgp was 3e in rangorde met natuurlijk squale op 1 en doxa op 2
Misschien heb ik interesse ![]()
Baal nog steeds dat ik dat gemist heb!
PM gestuurd
Er wordt serieus zaken gedaan, hier!

![]()
En één terug.
En? Handel kunnen doen?
Ja die komt mijn kant op.
Kijk!

Gefeliciteerd!
![]()



