Even een lekker plaatje.
Goed weekend, alvast!
Wat voor strap draag je erop?
Erika’s Originals Black Ops.
Staat 'm goed! ![]()
Oeh, die is wel heel ![]()

Congrats en geniet ervan!
![]()
Leuk man:ok_hand:![]()
![]()
Lekker zomers👌
Gefeliciteerd met ![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom in de gele club
Daar wordt het toch wel een heel ander horloge van zeg,
Heel vet!
Gefeliciteerd en welkom bij Club HGP!
![]()
Ja, de gele is toch wel héél erg gewild! En ook gewoon heel erg leuk! ![]()
Altijd grappig hoe zoiets dan ineens kan ‘hypen’.
![]()
Doe 'ns even gauw een horloge om, man!
Zo’n lege pols kan natuurlijk echt niet, op een horlogeforum! ![]()
Ben nog op zoek naar een Palombari ![]()
Stond er recent 2 op c24 …
Ben buiten en in de tuin bezig dan heb ik liever niets om