HGP Only 🇫🇷

image

1 like

:rofl:

Vanavond is het zover, mensen.

Wie gaat ervoor?

Ik heb besloten, met een beetje pijn in m’n hart, om er geen te kopen. :face_holding_back_tears:
Ik heb de oranje natuurlijk al, die ik vrij vaak en met veel plezier draag. En ben vrij zeker dat de een op de ander zal kannibaliseren, qua dragen. Dus ik hou het even hierbij, want ik ben niet op zoek naar nog meer ‘boxvulling’. Daarnaast heb ik even een koopstop ingelast voor mezelf, omdat het een beetje uit de hand dreigde te lopen, eerder dit jaar. :sweat_smile:
En tot slot, als er nog iets komt, ergens in de toekomst, kijk ik toch naar andere dingen. :person_shrugging:

7 likes

Bespeur ik een kleine beweging richting volwassenheid?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hmm, misschien… :thinking:

Bruce Springsteen - Growing Up [Acoustic] 1972
:blush: :wink:

1 like

7 likes

Nu al, kreeg een mail, maar ik doe het toch maar niet. Ben bang dat de L2L net te groot is, ook al is ie vrij goedkoop. Ik zou eerder voor de oranje chrono gaan maar die wordt pas na 17 juni uitgeleverd en dan ben ik met vakantie. Wie weet pik ik hem in Frankrijk op.

2 likes

Ze zijn er weer…net besteld :smiley:

10 likes

Ik vind hem wel echt heel mooi. Mooie kleur geel. :ok_hand: Meestal heb ik een voorkeur voor oranje, maar in dit geval is geel ook erg tof! :ok_hand:

Maar ik begrijp goed wat je bedoelt met kannibaliseren. Dat heb ik ook steeds vaker.

2 likes

Leuk voor de zomervakantie :sunny:
Besteld!

6 likes

7 likes

kon het ook niet laten… ook eentje besteld… :slight_smile:

5 likes

Oef!
image
:persevere: :grimacing: :wink:

6 likes

Ik zie dat jullie voor de topic gaan maar die BOR is ook zalig hoor !!

10 likes

Je kunt ook gewoon die oranje in het blauw zetten :wink: prima excuus om de gele te kopen

2 likes

Ja, maar dat vind ik dan ook weer zonde. Ik draag 'm best vaak, omdat ik 'm echt leuk vind. Dus dat voelt niet goed, dan. En daarnaast vind ík dat een oranje duiker gewoon in een (iets grotere) horlogeverzameling thuishoort. Dus dan zou ik, sooner or later, toch weer op zoek gaan naar een oranje duiker. En het is moeilijk om er een te vinden met een betere prijs-/kwaliteitverhouding én hogere funfactor + leuk stukje historie dan deze, vind ik in ieder geval. :blush: :person_shrugging:

6 likes

Zwarte schaap in de HGP familie……


12 likes

Maar toch wel echt een leuk en tof ding.

1 like

Hier hetzelfde… ik ben nog steeds blij met de Full Lume en als er iets bij komt is het geen duiker

Leuk! Congratulations :tada::tada:

Congratulations :tada::tada:

Een gele HGP invasie op Hf haha, congratulations :tada::tada:

Het is er maar 1tje… En maar 259 euri … En je hebt vakantie geld gehad…

Prima schaapie ! :heavy_check_mark::+1:

Oo en goede avond

Plaatje voor de sfeer :smile:

En Truste voor zo

7 likes

Ook lekker in de avond……

8 likes