HGP er Le Creuset….
Staat je vader links op foto? ![]()
Maar bestaat HGP dan al zo lang? Of in ieder geval, het is nieuw leven ingeblazen? Ik dacht dat het gewoon een nieuw microbrand was.
Het bestaat al sinds de jaren 70… Verdiep je er maar eens in, best een leuk verhaal.
Zie ook de openingspost van dit topic ![]()
Mijn god, Pet, lees jij ook wel 'ns wat, op dit forum?

Of kijk je alleen plaatjes? ![]()
![]()
Dat dus… ![]()
HGP Only
- Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges
Effe checken… ![]()
Een like van mij ![]()
En een like terug! ![]()
2 likes
He he he, ik schrijf ook weleens stukjes tekst. ![]()
Ik ga me erin verdiepen, beloofd. Alleen meestal als het een goed verhaal is, ga ik binnen no-time weer voor gaas en zit ik zo weer met 10 horloges. ![]()
Getsiederrie, zit deze opeens weer in m’n favorieten ![]()
Had ik overigens al van @Tmbrszs doorgestuurd gekregen ![]()
O jee, is het weer zover?
Groepsknuffel?
Kom @louis, nu niet doen alsof jij daar niet van houdt.
Maareh, ben ondertussen toch ook wel benieuwd naar deze…
Ik ook.
Maar is wel een samenwerking met de Franse Bever, dus of het heel spectaculair wordt?
Misschien juist wel geinig. Sommige collabs van Squale (met regionale partijen) zijn ook wel leuk. Nou ja, we gaan het zien.
Zul je zien, dat ze hiervoor die 664 case gebruiken, van de chrono, maar dan automaat…
Beetje aan het zoeken geweest naar beeld dat misschien al gelekt was. Maar alleen te weten gekomen dat er dus een historische band is tussen HGP en de Franse outdoor-keten Au Vieux Campeur (AVC). En dat de samenwerking oorspronkelijk stamt uit de jaren 70, toen AVC een van de belangrijkste HGP-dealers was. Nou ja, dat maakt deze collab dan wel weer wat meer logisch. ![]()
En we zullen het voor nu nog hiermee moeten doen.