HGP Only 🇫🇷

Zag een filmpje van een secondewijzer, het wordt iig geen mecaquartz…….

De secondewijzer van een

gaat ook best soepel rond, he. Dus zou dat niet toch kunnen?

1 like

Oja.

1 like

Santé, mes amis !:beers:

11 likes

Dit, dus…

4 likes

Ben benieuwd!
@louis inderdaad een automaat

Vind die gmt toch wel erg leuk

1 like

Thanks! Is ook gewoon een heel fijn dragend en prima gebouwd horloge! Vandaag ook weer om. :blush:

1 like

Toffe duiker, weinig fratsen, lekker draagbaar. Niet te voorzichtig mee doen. Zou hem alleen liever in bijv. 39mm zien dan 42mm.

Hmm, o.k… Heeft dat te maken met een (bescheiden) polsmaat of gewoon esthetische voorkeur? Want ik vind deze Monnin case eigenlijk helemaal niet groot dragen. Draagt zo’n beetje als een 40mm, vind ik. Mijn Seamaster, die op papier dezelfde diameter heeft als m’n HGPeetjes, draagt duidelijk groter, bijvoorbeeld.

2 likes

Ok. Ik ga een HGP bestellen. Zijn gewoon te tof.

Twijfel alleen steeds tussen de oranje chrono en de gele duikert… :orange_circle: v. :yellow_circle:.

Voor het perspectief, ik heb best wat duikers (momenteel Seiko skx007, oranje Monster, vintage Tuna; blauwe BB58) en geen chrono’s. Maar duikers zijn sowieso favoriet.

Bij de chrono twijfel ik een beetje over de maat, 39 mm niet te klein? Heb een pols van 17,5 en de BB58 met 39 is wmb perfecte maat, maar de chrono heeft wat drukkere wijzerplaat en oogt wat klein op deze case? Wie heeft er ene en kan wat zinnigs zeggen?
De gele is weer wat ruimer bemeten met 42mm maar daar kom ik wel mee weg.

Nog even plaatjes omdat het kan.

En een polletje!

• Gele mecaquartz 200m
  • Oranje meca-chrono
0 stemmers

Mvg, bor

1 like

De 39 zal beter passen op 17.5cm wrist
Maar je moet gewoon kopen wat je het mooiste vind!
Mijn Full Lume staat trouwens in het blauw :pleading_face:

1 like

Tof! Ja, zijn echt leuke horloges!
De 42mm Monnin case ga je sowieso passen. Draagt echt niet groot. De chrono heb ik zelf nog nooit irl gezien. Maar @louis heeft er een gehad. Misschien kan hij er wat meer over vertellen?

1 like

Nu in het juiste topic😂
Goed weekend alvast :+1:

11 likes

Geel natuurlijk !

6 likes

Ik zie t al. Ik moet voor de gele gaan :sunny:. Lijkt me de leukste van het stel. En sowieso cool met de Scuba Dude op de plaat.

Iemand die van de zijne af wil? Graag PBtje dan. Anders ga ik er vanavond ene bestellen!

Salut!

3 likes

Zijn ze er nog wel? Stond me bij dat ze tijdelijk uitverkocht waren.

1 like

Helaas, ik heb het pakket ongeopend naar HGP teruggestuurd.

2 likes

Komt nog een batch aan. Ik heb geen haast, nu op vacance

1 like

Nog steeds een vreemde eend in de kroeg hier……

7 likes