Afgelopen 2 weken de tuin verbouwd dus nauwelijks horloges gedragen. Vandaag eindelijk de HGP weekend warrior weer eens om
Afgelopen 2 weken de tuin verbouwd dus nauwelijks horloges gedragen. Vandaag eindelijk de HGP weekend warrior weer eens om
Loopt daar jouw harem?![]()
Jouw gevolg is misschien een betere benaming……
Haha, ja dat is de fam. TagEd.
Nou ja, met mij erbij, 4 van de 5. De 5e wil niet meer mee.![]()
Wist niet dat er walrussen bij Kreta zaten.
Gevolg van klimaatverandering?
![]()
![]()
Ik zie hem ook net voorbijkomen, en ben stiekem direct al verkocht!. ![]()
Eerder vanavond.
Daarna aan de Raki, met de restaurant-eigenaar. Mijn god, die gasten kunnen zuipen!![]()
Weer terug bij het hotel, proberen niet in het zwembad te donderen…![]()
Dat zijn pas kerels Ed:joy:![]()
![]()
En alles wat je de rest van de avond uitkraamt vergeven we je……
Ik lees het al, het gaat goed daar ![]()
Lekker zwembad ook!
Koop dan! De Commando is leuk hoor!
Bijna net zo leuk als de Full Lume van moi die in het 🩵 staat ![]()
Mooie band maar het geheel wordt mij te zwaar……
De stalen band is voor mij een grote plus!
NATO’s en rubber heb ik nog genoeg. ![]()
Ik hoop nog op een rustige(re) wijzerplaat en mogelijke datum.
(HGP deelt op Instagram in de comments ook iets over een blauwe versie van de commando 300, misschien ook in deze release?)
Hoe dan ook, ik zit op het randje van mijn stoel…
![]()
Proost Ed! ![]()
De stalen band van Hgp schijnt prima te zijn. Ik vind hem er ook leuk uitzien., ik denk dat de Commando gewoon in een ander kleurtje komt.
Een andere Dial wordt het gelijk een ander model
Ik vind de kast van de Commando erg geslaagd en hoop dat er een keer een leuk nieuw model mee uitkomt , en dan inderdaad wat rustiger.
Maargoed we hebben eerst de Full Lume nog …
Die bij het minste of geringste groenig opkleurt
Druk, druk, druk………
@Tech-neut @TagEd @louis @Sjaak en nog een paar hier in het topic, jullie maken mensen gek met die mooie plaatjes jo… Teminste, mij dan.
Na het zien van deze hierboven. Zwarte plaat, blauw bezel toch weer aan het kijken geslagen. In het winkelmandje doen, niet doorklikken ![]()
Maar een vraag naar jullie mening:
De Case size van deze HGP is zowel in de mecaquarts als de automaat 42mm dus qua uiterlijk geen verschil. Wat heeft bij jullie de voorkeur? Is het toch de automaat die wint of loopt de mecaquarts ook erg lekker ondanks de batterij?
Ik zoek een beetje naar dat gevoel, zo van ik slinger hem op en klaar of even de automaat starten na een paar dagen, is het die 200,- extra waard.
En ik weet dat dat voor iedereen anders is maar misschien hebben jullie tips… Ervaring…
Oef een nieuwe duiker mee op vakantie over 2.5 week zou nog leuk zijn!
![]()
Heel mooi👌
Door klikken! ![]()
Mecaquartz die loopt lekker, om doen en gaan.
Bij een automaat heb je misschien wat meer gevoel.