Inderdaad doorklikken, krijg je geen spijt van.
MecaQuartz all the way in de HGP ![]()
Als de versie die je mooi vindt in mecaquartz leverbaar is zou ik dat doen. Lekker makkelijk!
Ja, zover ik kan zien is deze variant in beide beschikbaar. Mecaquarts en automatic.
@Sjaak lastig. Even wat onderzoek doen vanavond ![]()
@Reginald_Forman toch wel!? Scheelt wel centjes…
Pakken die mecaquartz:muscle:![]()
De druk wordt opgevoerd! ![]()
![]()
![]()
Zon mq vind ik echt een koopje.
Veel meer horloge vind je niet voor die prijs, ook niet bij bijv. Seiko. Wellicht Tommy Hillfucker? ![]()
Haha, graag gedaan!![]()
Maar effe serieus. Het zijn ook echt heel leuke en goede horloges, voor een vriendenprijs (vind ik).
Ja, en welke dan?
Mecaquartz is lekker grab & go en wel een (redelijk) soepel lopende secondewijzer. Met mechanisch loop je natuurlijk nooit het risico van een lege batterij, net als dit niet uitkomt, bijvoorbeeld tijdens een vakantie. En hij hoeft niet elke twee jaar (ofzo) open en weer op waterdichtheid gecheckt/opnieuw gemaakt. Ik heb ze trouwens allebei.
Ja dat is hem ook he.
Batterij om de 2 jaar, voor en nadelen.
Maar wat jullie helemaal vergeten is dat er ineens zoveel foto’s gespammed worden hier dat jullie het zat worden ![]()
![]()
![]()
Ik benoem het maar!![]()
We dagen je uit😜
Vanavond gegeten in een heerlijk restaurantje in de oude Venetiaanse haven van Rethymnon en daarna nog een leuke wandeling door het levendige centrum. ![]()
Nu douchen en naar bed! Welterusten, amis d’HGP!![]()
Zat een stukje te kijken op youtube, ze vergeleken deze case met een Squale 1521 case… Ik dacht gelijk dat is vloeken in de kerk maar zie wel gelijkenissen. Prachtig.
@TagEd mooi, geniet er van.
Ik heb de Mecaquartz in de winkelmand zitten. Toch nog een stemmetje in mn hoofd die zegt wacht even, misschien toch de automaat.
Kan morgen anders zijn.
Daarbij zie ik weinig blauwe bezel zwarte plaat voorbij komen op internet. Ben eigenlijk benieuwd of deze bezel een beetje blauwer wordt in direct zonlicht?
Plaatje voor de sfeer:
Daarbij gelijkenissen met mn fugu maar toch anders:
Nu ik ze zo upload, toch totaal anders… Lekker man! ![]()
Thanks!
Ik denk dat je, afhankelijk van het licht, leuke effecten kunt hebben, wat het horloge altijd boeiend houdt om naar te kijken. Go, go, go!![]()
Ja, schiet nou eens op man!
Mijn vrouw is sneller met het uitzoeken van een paar nieuwe schoenen ![]()
Ik hou of hield mezelf in. Normaal is het klik, klik en betalen…
@Daily_gentry kijk dat is lekker zeg. Een No date is ook wel welkom in de collectie naast de Squale HF.
Op een bracelet besteld. Vind dat wel mooi staan. Hopelijk valt deze niet tegen.
@louis kan ik hem ook retouren wanneer ik het niks vind. Want jullie leggen mij er zn druk op.
Maarja binnenkort komt de spamm, het is het één of het ander!
Yep, binnen twee weken volgens mij.
I
Dat was een grapje.
Ik heb snel verzenden gekozen.
Ben nogal slecht in wachten.
![]()
Lekker, man en kom maar op met die
![]()