Toffe kleurstelling ook ![]()
Jaaa, daar is hij dan!
Naar mijn idee de mooiste ‘strakke’ kleurstelling van de 844.
Congrats @Grollebol! ![]()
Geef het een tijdje, deze zal vast wel wennen
Z’n broertje doet de groeten
Zelfde prijs als de zwarte……
Mooi, zeker met die band.
Zwaar geheel?
Mooie combi zo, hoor! Gefeliciteerd en geniet ervan!![]()
![]()
Okey heren. Ik WAS blij. Strakke dial. Goede band. Maar ik zag dat het horloge ineens stil stond.
Kan, misschien zat de kroon niet goed. Leek toch echt goed dicht te zitten. Zal aan mij liggen.
Uur verder, Ja hoor. Weer seconden wijzer links onder weer stil.
Kortom, dit is niet goed.
Ga maar mailen via de website. Had inmiddels wel al een contact maar ik vlieg dit maar aan via de website.
Minder prettig dit!
Oei! ![]()
Dat is geen manier om van een nieuw horloge te genieten…
HGP was bij mijn vragen altijd erg behulpzaam.
Hopelijk lossen ze dit snel op!
Dat is inderdaad jammer, het zal wel geregeld worden maar het eerste gevoel is wel verpest. Wel een erg mooi horloge zo met de band en de blauwe bezel. ![]()
Net hun contact formulier en gereageerd op een mail van een medewerker waar ik al contact mee had gehad.
Vind dit jammer. Gevoel bij het horloge was goed. Ik kies een keer voor een Quartz heb ik dit.
Horloge ligt op de kast. Ben benieuwd hoe het over zn 10min is. Heb namelijk het gevoel dat hij elke keer rond minuut 23 van het uur vast slaat.
Minder plezierige ervaring. Heb inmiddels verschillende merken om de pols mogen hebben en dit is de eerste keer dat een horloge me direct in de steek laat
om het zo maar te zeggen.
Even kijken wat HGP zelf roept. Ik laat het jullie weten.
Bah dat is balen man, haalt gelijk het plezier van je nieuwe horloge af.
Het zou best wel goedkomen maar toch ![]()
Hoop het. Ik weet niet hoe hun klantenservice is.
Laten we hopen dat dit goed is. Ik wil de mogelijkheden wel horen en het horloge terugsturen… Voor een ruiling.
Hè, shit, man! Nee, daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Het is al gezegd, maar ook op mijn vragen werd tot nu toe altijd snel en goed gereageerd. Maar heb nooit een garantieding gehad. Komt vast goed. Maar heel begrijpelijk dat je baalt. Succes en hou ons op de hoogte!![]()
Ja. We gaan het zien. Balen, wanneer ze met een goede oplossing komen zal het tzt wel weg appen. Wederom stilstand. Hij liep weer even. Heb het opgegeven:
Kan niet meer doen dan de kroon dicht draaien…
vreemd! je zou denken misschien loopt de seconden wijzer aan maar dat is niet op deze positie.
hopelijk fixen ze het snel voor je en heb je gewoon domme pech
Ja, heb dit ook bekeken maar het is in verschillende standen. Afwachten maar. Vorige week reageerde de klantenservice ook om 07:00 uur dus ben benieuwd ![]()
Shit man. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze dit netjes oplossen. En anders gaan we met de hele kroeg wel even langs:muscle:![]()
![]()
Wat zuur zeg. T wordt vast netjes opgelost maar kan het gevoel me goed voorstellen.
Je hebt me wel overtuigd over de bracelet…