HGP Only 🇫🇷

Blijft een lekkere grab-and-go dit… Ideaal vakantiehorloge…

7 likes

FTFY😉
Wordt vast goed opgelost!:muscle::+1:

Mooie foto’s ook!:camera_flash:

2 likes

Thanks, mag het hopen. Ik zit in spanning naar mn mail te kijken.

@Tempusfugit dit is voor nu de grap and go

5 likes

Prima vervanging. Maar hoop dat je snel ook weer zorgeloos een HGP om de pols kan slingeren!

1 like

Nachtje laten liggen. Geen beweging, pas wanneer ik aan de kroon ga draaien.

Horloges naast elkaar voor de foto’s. Zal hierna hierover ophouden en pas op de lijn komen wanneer ik contact heb gehad.

4 likes

Wel lekker op stalen band ook…

1 like

Deel van de club! Gekocht ter vervanging van mijn SKX, en deze draagt inderdaad wel wat compacter. Het is ook (in mijn ogen) fijner afgewerkt. Natuurlijk ‘maar’ een quartzje, maar aangezien ik deze als beaterhorloge heb gekocht is dat eigenlijk net goed. Echt gewoon vastgrijpen, aandoen, en wegwezen.

11 likes

Gaaf, gefeliciteerd!

1 like

klantenservice is goed

Gefeliciteerd! Ziet er goed uit! Band draagt goed he…

1 like

Hoop het echt.

Wachten op een reactie mail.

tis wel vakantie tijde he

Yup, het is een verrassend goed afgewerkt horloge voor de prijs die ze vragen. Het is zo een irritante uitspraak omdat ze heel veel gebruikt wordt online, maar dit is in mijn ogen toch een horloge wat ‘boven zijn prijsklasse speelt’. Kan in mijn ogen toch zeker mee met pakweg Seiko’s die makkelijk het dubbele kosten, zo op het eerste zicht qua draagcomfort en algemene afwerking.

Enkel jammer dat de jouwe niet goed werkt natuurlijk. Hopelijk komt dat snel goed!

3 likes

Na de lunch weer op pad. Nu nog even chillen. Precies de goede temperatuur, dat water.:ocean::blush:

Gefeliciteerd en welkom bij Team HGP!:beers:

5 likes

Hij is wel erg lekker hoor. @louis draagt dit het zelfde als de Squale 1521? Gezien het formaat moet dat bijna wel.

7 likes

Eens, ik heb hem hier op het forum verkocht aan @FreekJ en nu blijk ik hem te missen!

Vergelijkbaar.

4 likes

En ik heb hem nu iets meer dan een halfjaar en ik draag bijna niets anders meer :smile:

2 likes

Tot 2 weken geleden kende ik dit merk niet eens totdat @Grollebol mij aanstak :rofl:. Nu ernstig te twijfelen om de oranje chrono te bestellen. Zwerft deze al rond op het forum?

3 likes

Ja, de

is super leuk! 't is dat ik al een oranje HGP heb én al vier chrono’s…

Niet dat ik weet.

2 likes