HGP Only 🇫🇷

Ik zit erg te twijfelen tussen de 300m diver of een Traska in 34mm ( gewoon omdat ik verder alleen maar duikers heb en dit een mooi alternatief vind voor een oyster perpetual)
De stalen band van HGP is opzich niks mis mee maar hij is voor het geld toch wel een beetje zozo met die pushpins.
Plaatjes d’r bij. Help me out guys :yum:

6 likes

Leuk die Traska maar 34mm?
Is er geen 36?

Ik twijfel tussen de twee maten, maar de lug to lug van de 36 is dan weer vrij groot. Lastughhhh.
Volgens mij heeft @Gup een 34mm OP en ik vind dat wel heel sjiek staan :ok_hand:t2:

2 likes

34 is voor dikke wijven, 36 voor slanke mannen😜

8 likes

34 is wel klein, hoor. Mijn zusje draagt een 34mm Rolex. Bij haar staat ie goed.

Wel twee heel verschillende horloges trouwens, de HGP en de Traska.:thinking:

1 like

Rethymnon sunset…

12 likes

Fijne vakantie allemaal!

12 likes

Gefeliciteerd met deze topper :+1:t2:

1 like

Say no more, kan natuurlijk geen wijvenhorloge dragen :joy:

2 likes

Klopt zijn erg verschillend, dacht probeer eens iets anders dan een duiker. Of ik er wijs aan doe weet ik alleen niet.

2 likes

Heb je de Erebus ascent al eens bekeken? In verschillende maten te krijgen en keuze uit automaat en high accuracy quartz. Heb m zelf ook en het is een prachtige allrounder. Heb m zelf op de Jubilee en mn pa heeft m op een oyster, binnenkort eens ruilen :smile:

We hebben beide een vrij opvallende plaat, maar hij is er ook in subtielere kleuren natuurlijk.
En in dezelfde prijsklasse, bij serious watches komt er nog wel eens een voorbij.

4 likes

Bedankt voor de tip, zal er eens naar kijken :+1:t2:

2 likes

Dan ben ik een dik wijf …. Met 18,5cm pols

@Reginald_Forman :

8 likes

Ben ook de gelukkige eigenaar van een Erebus Ascent 36 en kan het horloge aanraden als alternatief voor de Traska @Reginald_Forman. Mooi afgewerkt, interessante platen en echt bang for buck :ok_hand:t3:

6 likes

:ok_hand:t2::joy:

1 like

9 likes

:rofl:

1 like

das wel wat anders he., Wat moet je dan met een haageepee :wink:

op langere termijn is de zwarte leuker

ennn goeie smorges

1 like

:joy::laughing: iets met horloge liefhebber… Tik… Aandoening :laughing: Deze is toch weer anders he. Andere bezel, plat glas, historie van het merk.

Iets met gotta catch them all :watch::fire:

3 likes