HGP Only 🇫🇷

En toch draag ik m’n HGPeetjes met net zoveel plezier als m’n Aquaracers en SMP300.:blush:

Misschien niet als verder alleen maar zwarte horloges hebt.:thinking:

Kalimera!:sunny::coffee::greece:
Vanavond vliegen we terug. :flight_departure::netherlands:

3 likes

Gisteren een mail gehad van HGP.
Meerdere keren in de mail aangegeven dat het horloge mee moet op vakantie! Ze gaan er alles aan doen om dit te regelen.

Ben benieuwd! :laughing: Verdere communicatie is opzich wel prima alleen in één tempo, tempotje te laag maar mijn gevoel :laughing:

Voor nu maar deze:

11 likes

:crossed_fingers:

Ik heb toevallig in April dit jaar de zwarte MQ besteld, die ook binnen een week binnen “moest” zijn ivm een vakantie. Nadat ik hem had besteld viel mij opeens op dat hij niet uit voorraad geleverd zou worden maar dat het een pre-order was. Balen!

Direct gemaild en ‘s nachts al een mail terug van een Indias ogende naam (klantenservice zal uitbesteed zijn vermoed ik) dat het een foutje was op de website, en hij zijn collega’s zou informeren en het pakket in orde ging maken.

2 dagen later een verzendbevestiging en een dag voor vertrek in huis. Nog wel netjes de dag van mijn vakantie een mail met de vraag of alles goed was gekomen. Prima klantenservice en aftersales.

Hopelijk pakt het voor jou ook zo uit @Grollebol !

3 likes

7 likes

Ik heb toch wel het idee dat alles vanuit Frankrijk komt, ook de communicatie.

Ik communiceer continu met ene Gabriel, alleen voor het in behandeling nemen van de Retour kwam er een ander op de lijn via dezelfde mail.

Reactie mail heb ik weer naar beide gericht. Ik ken die grappen, de ene weet niet wat de ander afgesproken heeft.

Dus nogmaals foto’s bijgevoegd, uitgelegd wat het probleem is en de datum van vakantie ivm terug zenden.

Alles gaat netjes hoor, alleen zo traag. Wat @TagEd al benoemde. We willen wat sneller hier :joy:

Ik refresh de track&trace continu, af en toe beweegt er wat :laughing:

4 likes

Gabriel is een coole gast had ik ook veel contact mee aanlopend naar de GTG vorig jaar :muscle:t2:

2 likes

Die doet het netjes hoor.
Maar nu wel een werkend horloge alsjeblieft haha :laughing:

:grinning:
Heb deze nog voor je liggen.

9 likes

Die doet het wel? Stikt ie? Loopt hij langer door dan een uur?

1 like

Deze loopt spot on👌

1 like

Ik heb gewoon de Exhibition Only gekregen. Het pas-model. Kan niet anders. :joy:

2 likes

Dikke vertraging, hier op Αεροδρόμιο Ηρακλείου…:greece::flight_departure::confused:

5 likes

Altijd balen vertraging.

1 like

Aan de Deense kust…

6 likes

Ellende jo, altijd domper op de vakantie.
Op Heraklion ook een keer totale ongecontroleerde gaos meegemaakt. Dikke vertraging allemaal ellende.

Maar hey richting huis. Komt vast goed.
Hier komt net even het elektrische zonnescherm even naar beneden. Denk dat er een veer afbreekt. Van een vrije zondag naar zonnescherm sleutelen…

1 like

:pensive: Balen Ed.

Das nog meer balen :face_with_peeking_eye::expressionless:

2 likes

Ja, was effe wat minder. Maar nnu net weer lekker thuis.:blush:

En het kan altijd erger.
Zoiets, bijvoorbeeld…

Sterkte, man!

3 likes

Balen hier en ellende daar…
Gelukkig hebben we allemaal meerdere horloges liggen, vallen er geen bommen in onze achtertuin en is de koelkast vol.
Dus allemaal luxeproblemen.
Opdat wij niet vergeten.

7 likes

Over

gesproken,

o.k., heeft ie 16 dagen achtereen een HGP om en wat doet ie als eerste om, als ie thuiskomt?

:joy:

Bonjour trouwens, iedereen!:coffee:

8 likes